Kategorie článků

   
 

Články: Seriál Banky.cz

   

Seriál Banky.cz

Váš pravidelný měsíční zpravodaj Banky.cz – Březen 2014

Hlavním tématem březnového vydání našeho pravidelného zpravodaje banky.cz jsou pokračující soudní spory ohledně bankovních poplatků za hypoteční úvěry. Pře za sebou mají první rok a soudy zatím rozhodují vcelku jednomyslně ve prospěch bank. „Vést si účet raději v korunách či v eurech? A v jaké měně spořit“, ptají se nejčastěji Češi pracující v zahraničí. I na toto odpoví náš březnový zpravodaj.



Seriál Banky.cz

Záhada jménem finanční rezerva 2

Kam  uložit 20 000 Kč není tak důležité, ale co když mám 50 000 Kč nebo třeba 200 000 Kč? U těchto částek už zhodnocení hraje důležitou roli. Pro začátek je důležité si rozdělit finanční rezervy na krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé.



Seriál Banky.cz

Jak na daňové přiznání

Jako každý rok je přelom února a března optimálním obdobím pro podání přiznání k dani z příjmu za rok předchozí. Proč zrovna tento přelom měsíce? V lednu a začátkem února ještě zpravidla nemáme veškeré podklady od všech institucí potřebné pro vyplnění daňového přiznání a koncem března se na finančních úřadech (i v podatelnách) tvoří nepříjemně dlouhé fronty. Jsem-li nepodnikající fyzická osoba, která pouze souběžně pracuje u více zaměstnavatelů, je vyplnění čtyřech listů daňového přiznání otázkou pěti minut. Je tedy škoda platit průměrně 1 500 Kč daňovému poradci za takovouto fušku. Jak na to snadno a rychle?



Seriál Banky.cz

Váš pravidelný měsíční zpravodaj Banky.cz – Únor 2014

Po krachu MSD se na trh dostaly miliardy nové likvidity. Jak si s tím banky poradily? Ustály nápor nových klientů nebo byly nuceny sáhnout k další redukci úrokových sazeb u spořicích produktů? Vyplatí se mít kreditní kartu s bonusovým programem? Nejen na tato dvě témata se blíže podíváme v rámci únorového zpravodaje banky.cz.



Seriál Banky.cz

Podvody s prodejem produktů po telefonu

Každému z nás ročně zavolá nespočet prodejců kreditních karet, úvěrů, telefonních tarifů, energií či dokonce zdravotního pojištění a nutí nás ke koupi jejich produktu. Techniky prodeje jsou různé. Někdo se představuje jménem telefonního operátora či banky, ale ve skutečnosti se jedná o externí agenturu, další mlží stylem „váš současný produkt končí a je třeba sjednat nový“, a jiný se nám zmiňuje jen o výhodách nového produktu, ale zamlčí, či na přímou otázku dokonce zapře, informace o poplatcích s produktem spojených. Takto nesolventní prodejci jednají na hraně zákona a vždy se jedná o pro nás nevýhodnou koupi, které je radno se vyhnout obloukem. Pojďme se blíže podívat na nejčastější podvodné triky nejen telefonních prodejců.


1 |2 |3 |4 |5  z 11