Dobrý den, před více než rokem zemřel táta mých dětí a měl novou manželku. V dědictví byl i účet pozůstalého a syn a dcera měli dostat každý 27 000 Kč. V bance jim nejprve po několikerém upomínaní řekli, že peníze jim pošlou složenkou do měsíce. Opět několikrát byli v bance a upomínali je že nic nedostali. Nakonec jim řekli, že to mají řešit s manželkou pozůstalého, ať jim ty peníze vyplatí ona. Ona je k nezastižení, s nikým nekomunikuje. Syn volal notářce co má tedy dělat a ona mu řekla, že se má obrátit na soud, že ji to nezajímá. Jak tedy postupovat a kdo pochybil? Je to už neuvěřitelné, děkuji.
Dobrý den, pracuji již 5 let jako pojišťovací zprostředkovatel. Nyní jsem ale požádala o oddlužení z důvodu velkých finančních závazků. Je nějaká možnost, abych nadále mohla pracovat jako pojišťovací poradce? Nevybírám od lidí peníze ani jim neradím s financemi. Pouze se jedná o pojišťování. Děkuji za odpověď.
Dobre rano, mam problem. Poslala jsem penize na ucet 0571656273/0300, ale tam nemela byt ta nula. Ted nevim, jestli jsem ji tam zadavala. Delala jsem to pres kartu k uctu. Kdyz tam je ta nula, myslite, ze jim to prijde na ucet? Nebo to musim reklamovat, protoze ta nula tam nemela byt na zacatku? Dekuji
Pokračování dotazu č. 21499: Dobrý den, pokud bych věděla u které pojišťovny byla smlouva uzavřena, tak bych Vám nepsala. Pojistnou částku 253 Kč posílám na účet pojišťovny měsíčně. Myslíte že když přestanu pojistku platit, že se daná pojišťovna ozve? Takhle ji nemohu ani zrušit.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.