Dobrý den, v loňském roce jsem změnil zaměstnání (od 1.3. 2020). Rád bych se zeptal, zdali potřebuji při podpisu Prohlášení poplatníka 2021 doložit nějaké údaje za období leden-únor 2020, kdy jsem pracoval u minulého zaměstnavatele. Moc děkuji
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na problém vrácení daní. Jak to bude, když jsem v roce 2020 byla od 1.1. do 28.10. na neschopence, pak jsem měla 10 dní dovolené a k 11.11. jsem ukončila pracovní poměr. Je v tomto případě nárok na nějaké vrácení daní? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, 1.9. 2014 jsem začal splácet půjčku 75 086 Kč s úrokem 20,3% a splátkou 1 286 Kč. Jakou částku ze 75 086 Kč mám již splacenou, respektive jaká je výše dluhu k 1.1.2021? Splátky platím pravidelně a včas. Kolik celkem zaplatím a jak dlouho budu splácet?
Dobry den, jsem OSVC a jeste zamestnana na DPC, kde je prijem vetsi nez minimalni mzda a je odvadeno socialni a zdravotni pojisteni. Stale mam vedenou OSVC jako hlavni, prestoze prijmy jsou vetsi na DPC. Mohu nahlasit vedlejsi cinnost zpetne a uplatnit mensi zalohy na pojisteni? Dekuji
Dobrý den, potřebovala bych poradit. Vlastním německý účet u Sparkasse a na něj mi byly před více jak měsícem odeslány peníze za vrácené zboží z českého online Shopu Zalando. Podle údajů ze Zalanda a jejich banky byla částka poslána na můj německý účet, ovšem já je doposud neobdržela. Když se obrátím na Zalando s otázkou jak je možné že mi peníze stále nepřišly, je pro ně situace vyřešená s tím, že z jejich strany bylo vše provedeno správně a jejich banka (KB) nemůže víc dělat, max.čekat zda se peníze vrátí zpět. Podle německé banky Sparkasse, mají právě oni tu povinnost vytrasovat a zjistit, kde se peníze nachází, jakožto odesílatele platby. Třeba zda nedošly někomu jinému, ačkoliv všechny údaje byly zadány správně. Je pravdou že právě oni mohou něco zjistit? Kdo je v tuto chvíli v právu? Co se týče transakce z české KB od Zalando na můj německý účet u Sparkasse, mam zkušenosti s tím, že vždy platba došla bez problému. Až na tuhle poslední. Prostě po penězích se slehla zem. Nicméně oni se nesnaží to nijak dohledat, nevím do jaké míry má banka schopnost zjistit kde ty peníze skončily. Pokud jsem v právu já, jakožto poškozená osoba, co částku neobdržela, jak se mohu v tomto případě bránit? Děkuji za každou radu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.