Dobrý den,
dostatl jsem tento email - je to podvod nebo je to reálné?
Jerome Powell jeromepowell524@gmail.com Hello Dobrý den S ohledem na ustanovení § 17 vyhlášky 114 ústavy z roku 1999 jsem byl upozorněn, abych Vás informoval, že Vaše ověření a potvrzení Transakce jsou v pořádku. Proto jsme rádi, že vám můžeme oznámit, že ujednání byla dokonale uzavřena tak, aby byla vaše platba provedena co nejdříve v naší snaze být transparentní online s naprogramovaným současným prezidentem OF Joseph Robinette Biden (prezident Spojených států amerických) S potěšením vám však oznamujeme, že váš převod byl schválen a upgradován ve váš prospěch. Mezitím vám doporučujeme zaplatit tento poplatek co nejdříve, protože vše týkající se vašich nevyřízených transakcí schválil prezident Joe Biden, gratulujeme vám
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem týkajícím se promlčecí lhůty u závazků. V minulosti jsme využívali internet od společnosti Dat, poté se přejmenovala na Libli a dnes je to Nordic. Kontaktovali nás ohledně závazku, nezaplacených faktur za 3, 7, 8/2019 za poskytování internetu. Myslíme si, že jsme vše řádně platili. Mají v tom docela nesrovnalosti. Hledal jsem si ohledně takového postupu informace na internetu a narazil jsem na paragraf 629) situace ve vztahu dlužník - věřitel a zde se uvádí, že promlčecí lhůta činí 3 roky. Tak jsem se chtěl zeptat, zda se tento paragraf vztahuje i na tuto problematiku. Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, mám dotaz ohledně manželovy zrušené insolvence. V té době to byl tedy jen přítel, ale insolvence mu byla zrušena z důvodu neplacení. Manžel je OSVČ a tak mu splátky vypočítali na 10 000 Kč měsíčně. Toto bylo nemožné platit. Nyní je to více jak rok a chtěl by si zkusit insolvenci udělat znovu. Jaké má šance? Já sama jsem v insolvenci už více jak půl roku.
Dobrý den, prosím o sdělení majitele účtu č. 430430/2010, jež jsem chybně uvedl v při platbě 1 200 Kč dne 7/10/22, proběhlo zaúčtování. Dne 14/10/22 se mi ozval dodavatel elektřiny První česká energie - zjistil jsem, že jsem v čísle účtu vynechal poslední čísla 43. Abych se vyhnul problémům, poslal jsem na jeho požadavek 14/10/22 platbu na správné číslo 43043043/2010, tedy do pěti pracovních dnů s dovětkem "prosím stornovat platbu ze 7/10 ve výši 1 200Kč a vrátit zpět na můj účet. Volal jsem a bylo mi řečeno, že platba již odešla. Prosím o pomoc. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.