Dobrý den, dostal jsem se do situace, kdy již nezvládám platit závazky, s některými jsem po splatnosti. Bojím se, že na mě budou vypsány exekuce a tak uvažuji o insolvenci. Chci se zeptat, jak to chodí, když by na mě byly podány návrhy na exekuce dřív, než podám insolvenční návrh. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dne 29.11. 2021 jsem poslal reklamaci chybně provedené platby z 15.11.2021 na účet Unicredit Bank. Moje banka mi sdělila, že žádost postoupí druhé bance a dále si to již musím řešit sám. Na infolince druhé banky mi řekli, že se platba vrátí zpravidla během měsíce. Už uplynulo více než 5 týdnů a stále mi moje peníze nepřišly zpět na účet. Jak mám dále postupovat? Mám někam poslat podrobnosti o transakci, abych to urychlil? Může banka sdělit kontakt na majitele účtu, abych ho požádal o vrácení neoprávněné platby?
Hezký den, nikde jsem tento dotaz nenašel, tak se omlouvám, pokud by došlo k duplicitě. Je OSVČ, která není plátcem DPH povinna na faktuře uvádět i adresu odběratele nebo postačí pouze jméno? Jde o platbu přes internet v rámci internetových bazarů, tedy zboží zasílám po přijetí peněz, takže má faktura ryze informační charakter, který slouží pro budoucí kontrolu. Adresu zákazníka znát nepotřebuji, jelikož zboží se zasílá přes zásilkovnu, která požaduje pouze jméno a kontakt příjemce. Dle výkladu zákona bych toto bral jako nepovinnou položku. Děkuji za váš názor.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na tuto věc. Prosím o odpověď,' je-li to možné. Jak mám postupovat.? Jsem v insolvenci 1 rok. Ze zdravotních důvodů ukončuji pracovní poměr k 31.01. 2022. Po té se na nějakou dobu přihlásím na ÚP, bude mi pak vypočítána podpora ve výši cca 7 500 Kč. Mám 53 let - nikdo mi nechce nabídnout smlouvu, nechce se zabývat insolvencí. Ale přitom bych chtěl zůstat a platit insolvenční splátky, dle možností. Nyní nevím jak postupovat.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.