Dobrý den, mám notářem vydané pravomocné usnesení o dědictví s uvedeným bankovním účtem zemřelého, kde jsem uveden jako dědic. Pokud nechci bance dokládat (a nechat naskenovat) kompletní usnesení, kde je uveden i další majetek zemřelého, existuje možnost nějakého dokumentu, který usnesení nahradí a banka je povinna jej akceptovat? Velice děkuji a jsem s pozdravem.
Dobrý den, dne 2.12. 2020 jsem na pobočce České spořitelny elektronicky podepsala novou Rámcovou smlouvu o finančních službách. Pracovnice spořitelny mi sdělila, že mi ji zašle. Podotýkám, že nemám a nechci mít elektronické bankovnictví a výpisy z účtu jsou mi zasílány poštou v písemné formě. Proto jsem se domnívala, že smlouvu obdržím poštou. K mému nepříjemnému překvapení jsem zjistila, že smlouva mi byla zaslána e-mailem. Po internetu tudíž běhají moje veškeré citlivé údaje včetně čísla účtu, adresy a čísla občanky. Prosím, je možné s tím něco dělat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, nechal jsem si poslat peníze na mifinity účet, ale nemám s tím žádné zkušenosti. Neměl jsem jinou možnost, jak si nechat peníze poslat než na mifinity, ale vůbec netuším, jak peníze poslat na svůj bankovní účet. Můžete mi prosím poradit? Mnohokráte děkuji.
Dobrý den, splácím exekuci 200 000 Kč, kdy už jsem dle splátkového kalendáře zaplatil částku 170 000 Kč. Dlužná částka je tedy 33 000 Kč. Ale na tuto částku mi dnes bylo zablokováno konto. Nyní nemám ani na jídlo, pro děti, prostě nic. Chtějí tuto dlužnou částku 33 000 Kč najednou zaplatit celou. Co s tím? poraďte.
Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Otec má exekuce na starobním důchodu, které se mu postupně stahují. Zřídili jsme otci bankovní účet, jelikož je otec momentálně nemocný, aby nemusel na poštu. Hned po připsání důchodu na účet nám ho nějaký jiný exekutor celý zablokoval a celý důchod stáhl, tak už je to druhý měsíc, otec je úplně bez prostředků. Vůbec nevím kde všude otec dluží, jelikož jsme se celé roky nestýkali, ozval se až když onemocněl a potřeboval pomoc. Vůbec nevím co dělat. Děkuji a přeji pěkný den.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.