Dobrý den, narazila jsem zde na váš příspěvek. Na číslo jsem volala, ale je to anglicky (příliš nerozumím). Nevím heslo, mám teď jiné příjmení - účet jsem si kdysi zakládala neúspěšně, nikdy jsem přihlášená nebyla, ale e-maily mi od nich občas přijdou. Můžete mi prosím poradit, jak to mohu zrušit? Psala jsem už několikrát na podporu email v AJ, ale nikdy nepřišla odpověď. děkuji.
Dobrý den, požádal jsem o insolvenci, která je ve stádiu před rozhodnutím o úpadku a měl jsem před tím exekuci na mzdu. Teď mi účetní deponovala částku ze mzdy, jako bych měl přednostní pohledávku s tím, že exekuce byla pouze nepřednostní. Postupovala účetní správně? Děkuji za odpověď
Dobry den, od 27.1. 2021 mam zablokovany ucet exekutorem. V breznu 2021 mi banka vyplatila zivotni minimum. Dne 3.9.2921 ale banka poslala celou castku, ktera byla na ucte v dobe zahajeni exekuce. Nyni mi prisla upominka od banky, ze mam dluh na ucte. Je to presne castka zivotniho minima. Proc mi to dovolili vybrat, kdyz ted to musim uhradit? Ucet mi exekutor odblokoval, i presto ze exekuce neni doplacena. Kdyz jsem byla v bance vybirat, tak jsem sepisovala zadost o schvaleni a banka mi zivotni minimum vyplatila po schvaleni. Je to tak spravne? Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.