Dobrý den, včera jsem uskutečnila převod ze spořícího euro účtu na běžný euro účet. Bohužel se peníze převedly na korunový účet, samozřejmě v korunách. Převod jsem prováděla v internetovém bankovnictví. Podala jsem přes operátora banky okamžitou reklamaci. Jak postupovat, pokud mi reklamaci zamítnout?
Dobrý den, potřebuji poradit - mám účet PayPal a platila jsem nějaké peníze, které mi po té příjemce vrátil. V aplikaci mám napsáno, že vrácení peněz bylo zahájeno 16. 1. 2024, odeslány na kartu také 16. 1. 2024 a dále mi to píše vrácení peněz na zdroj financování 18. 1. 2024. Problém je ten, že dnes je 29. 1. 2024 a peníze stále nepřišly na zůstatek mého účtu PayPal ani na moji kartu. Nevíte, za jak dlouho by měly přijít? Už mi to přijde dlouho a bojím se o své peníze. Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.