Podvod - strana 15

REKLAMA

Poslala jsem peníze podvodníkům

23.2.2023 Podvod

Dobrý den, můžete mi prosím poradit, zda je šance s touto situací ještě dále něco dělat? Pokoušela jsem se žádat o mimořádný příspěvek na dítě 5 000 Kč, který pro loňský rok vypsalo MPSV. Bohužel se mi nepodařilo přihlásit, po několika dnech mi přišla sms s odkazem na tento web, nevšimla jsem si však přípony .pw a stránku jsem otevřela, vše bylo stejné, pokusila jsem se tedy znovu přihlásit přes bankovní identitu (kde jsem uvedla ID karty a datum narození). Následně jako vždy přišlo potvrzení do George klíče. Vzhledem k tomu, že bylo vše jako v jiných případech, jsem tomu nevěnovala pozornost a potvrdila jako vždy. Jednalo se však o podvod a bylo mi namísto přihlášení, strženo cca 11 000 Kč. Do 30 min jsem volala na banku (Česká spořitelna), kde mi bylo přislíbeno, že se budou situací zabývat a pokusí se platbu zastavit. Hned ráno jsem byla na Policii odnést potvrzení o trestním oznámení na svoji pobočku. Cca po 14 dnech mi bylo z banky odpovězeno, že mé reklamaci nebylo vyhověno a mohu podat odvolání na ombudsmana či na arbitra. Je možné nějakým způsobem dostat peníze zpět? Chystám se odpovědět, nicméně by mne zajímalo zda mám nějakou šanci a popřípadě na čem postavit argument, aby se mým případem někdo zabýval. Samozřejmě chápu, že se jedná o moji chybu, ale ráda bych zkusila vše , nejedná se o malou částku. Předem děkuji za radu.

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

REKLAMA

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena