Pokud jsme nespokojeni se službou, kterou nám naše banka poskytla nebo se domníváme, že banka udělala chybu, je nejvyšší čas začít se svou bankou tuto záležitost řešit. Jak si mám stěžovat a co všechno musím udělat, mám–li pocit hraničící s jistotou, že se moje banka vůči mně něčím pro…
Ocitnout se ve finančních potížích, mít nedoplatky na hypotéce nebo nebýt schopen vyrovnat svoje dluhy je stresující a traumatické. Nesnažte se to překonat sami. Využijte bezplatnou pomoc a dostupné poradenské služby. Problémy nepřehlížejte a nevěřte, že zmizí. Nezmizí. Určitě to sd…
Nejprve si položte otázku, proč o převodu uvažujete. Pokud jste nespokojeni s některou ze služeb vaší banky, ujistěte se, že máte ten správný bankovní produkt. Důvod vaší nespokojenosti lze možná poměrně snadno odstranit. Všechny banky mají svůj systém řešení stížností a na požádání vá…
Jak se bezpečně orientovat v bankovních sazebnících? Redakce Banky.cz Vám přináší kompletní přehled klíčových bankovních pojmů.
Banky sdružené v České bankovní asociaci považují péči o klienta a jeho spokojenost za jeden z důležitých pilířů své obchodní strategie. Snaha o dosažení vztahu důvěry a spolupráce mezi bankou a jejím klientem je ústředním motivem aktivit, které banky činí.…