Dobrý den, eshop mi nedodal zboží, tak jsem odstoupil od smlouvy (obchodník potvrdil storno objednávky), ale přes opakované urgence neposlal zpět peníze. Reklamoval jsem to u banky (bylo placeno visa kartou), banka otevřela reklamaci, ale obchodník nekomunikuje ani s bankou a ta zavřela reklamaci. Dá se dělat ještě něco jiného než čekat? Děkuji. Vyjádření banky: "Omlouváme se, ale protože doposud nemáme vyjádření obchodníka ohledně Vámi podané reklamace, jsme nuceni reklamaci prozatím ukončit, z důvodu zákonné lhůty ČR. Jakmile uvedené vyjádření obchodníka v rámci podaného chargebacku obdržíme , bude reklamační řízení obnoveno."
Pokračování dotazu č. 23318: Děkuji za odpověď. Myslím si také, že je to podvodník. Přesto si dovolím zeptat se ještě na jednu věc. Jak je možné, že banka (jedná se o banku ICICI v Londýně a ta existuje) mi poslala odkaz na konkrétní účet? Ten účet je na moje jméno. Chybělo jen heslo, abych účet mohla otevřít. Co kdybych poslala certifikáty a dostala heslo? Zajímá mě co po mně podvodníci chtějí. Co by se stalo, kdybych začala vybírat peníze a převedla je na svůj účet v Česku? Omlouvám se, ale jsem v této situaci už dlouho. Peníze už neposílám, protože vím, že mě ten člověk podváděl. Jestli vás to neobtěžuje příliš prosím, odpovězte. Děkuji
Dobrý den, toto mi přišlo, co to má znamenat? Ahoj doufám že se máš dobře. Jsem François Molins, lékař pečující o paní GODINOVOU. Mám smutnou zprávu, že musím oznámit smrt naší velmi postrádané Catherine Godinové, která zemřela ráno v úterý 9. dubna 2024 v 6:23. Pokud jsem na jejím účtu, je to proto, že jsi byl jediný člověk, se kterým počítala při darování svých peněz ve výši 565 000 EUR. A i když odmítne používat telefon, plánovala vás kontaktovat, ale zřejmě s ní nejste aktivní. Informuji vás, že pro vás nechala 565 000 EUR, chtěl bych, abyste se obrátili na jejího právníka, který má na starosti darování, a kdo jsou nyní vaše peníze. Jste dědici 565 000 EUR. Odpovězte prosím rychle, abych vás mohl spojit s jeho právníkem. Doufat v odpověď před uzavřením účtu dárce na Facebooku. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, můj “přítel” po internetu nechal převést své peníze z americké banky z důvodů, které mi nejsou jasné, do banky v Anglii. Označil mě jako příjemce peněz. Banka mě kontaktovala, vygenerovala mi účet, ale k otevření účtu a pro následné vydání hesla bylo nutné zaplatit Certifikát AML. Zaplatila jsem právníkovi, kterého mi doporučila banka. Nyní můžu účet otevřít a začít vybírat peníze. Jenže Certifikát má pochybnou stylizaci. Myslím, že jde o praní špinavých peněz. Prosím o radu, jak se mám zachovat, abych se nedostala do rozporu se zákonem. Peníze z účtu mám posílat formou dárkových karet Steam, než si ten člověk nechá otevřít svůj účet. Tímto způsobem mi chce také vrátit peníze, které jsem mu posílala pro jeho záchranu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, byla jsem podvedená investičním makléřem pod falešnou záminkou, že jde o investování do krypto měn, které řídí automat. Vložila jsem 250 USD, ale makléř mě přemluvil k půjčce a "výhodnějšímu" vkladu 150 tis. s tím, že se mi investice obratem vrátí a půjčku zase vrátím. Peníze z banky ale SEPA platbou převést nešly a tak se poslaly přes soukromý ucet jeho kolegy. Nato makléř peníze investoval a vydělalo se obratem 50 000 Kč. Chtěla jsem vklad hned zaslat zpět, ale makléř celou částku bez mého svolení hned vložil na Binance, kde se vše "falešne"zablokovalo. Po té mi sdělil, že vše předal finančnímu oddělení a přestal komunikovat. Za mě jasné prání špinavých peněz. Kontaktovala jsem Policii, kde mi řekli, že šance to řešit je nulová. Banku jsem zažádala o výzvu k vrácení peněz zaslaných na ten soukromý účet, ale sdělili mi, že je na to 30 dnů a nemusí se to povést. Byla by v tomto případě šance využít jiné řešení? Na krypto účtu ještě nějaké male peníze jsou, ale nevím jak to vybrat a zda to jde. Díky za odpo.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.