Reverzní hypotéka je finančním produktem s velmi rychlým vývojem vpřed, i co se jeho kvality a náplně týká. Zatímco donedávna byla u nás považována spíše za „boudu na seniory“, díky postupné kultivaci trhu se ze zpětné hypotéky stává plnohodnotný hypoteční produkt. …
Chystáte se pracovat v zahraničí a hodilo se vám penzijní pojištění v cizině? Koncem března 2022 startují nové evropské osobní penzijní produkty, které budou plně přenositelné mezi zeměmi EU. To značně usnadní život všem na penzi spořícím občanům, stěhujícím se za prací do jiné země. …
Půjčky pro OSVČ jsou speciální kategorií půjček spadající do úvěrů na podnikání (tedy půjčky pro živnostníky). Ty nejsou nijak propojeny s podmínkami a zákonnou úpravou spotřebitelských úvěrů. V podstatě s nimi nemají nic společného – snad jen to, že jde o půjčku peněz. …
Pokud jsme nespokojeni se službou, kterou nám naše banka poskytla nebo se domníváme, že banka udělala chybu, je nejvyšší čas začít se svou bankou tuto záležitost řešit. Jak si mám stěžovat a co všechno musím udělat, mám–li pocit hraničící s jistotou, že se moje banka vůči mně něčím pr…
Tato sekce obsahuje znění vybraných zákonů týkajících se bankovního sektoru, kapitálového trhu, nebo jinak souvisejících s oblastí finanční problematiky. Zde uváděné zákony a jiné předpisy měly především sloužit k získání rámcové orientace v problematice, doporučujeme proto, aby pro…
Dobrý den, na vašem webu jsem našla článek z roku 2016 s tím, že UCB nemá ombudsmana. Na linkedinu jsem však narazila na profil pana Tylla, který podle informací v profilu zastává tuto funkci od roku 2011. Ovšem není jasné jak si pan Tyll svůj profil aktualizuje. Já řeším s UCB jejich…
Pokračování dotazu č. 20108: Dobrý den, díky za odpověď. Omlouvám se, nejasně jsem se vyjádřil. QR kód je v pořádku, jednou se vyplní dobře, v druhém případě špatně. Jedná se o chybu v bankovnictví banky, tím už jsem si naprosto jistý, nahrál jsem si oba případy na video. Jde mi o to,…
Dobrý den, chtěla jsem převést ze svého účtu v ČSOB částku na koupi auta. To jsem učinila přímo na pobočce v bance (z důvodu nízkého limitu v internetovém bankovnictví), kde jsem zadala převod na účet prodejci, který má také účet u ČSOB). Transakce byla provedena a odečtena z mého účt…
Dobrý večer, v roce 2008 jsem po zahájení insolvence smlouvou s bankou zrušila BÚ. V roce 2009 jsem zjistila, že mi na tomto již zrušeném účtu naběhl dluh. Opět jsem vše vyrovnala a další smlouvou BÚ zrušila. Insolvence mi skončila v roce 2012 100% vyrovnáním všech závazků. V roce 201…
Pokračování dotazu č. 6149: Naše příjmy na hypotéku vycházely dobře, ani jeden z nás nemá kreditní kartu ani kontokorent. Jediný problém, který byl byl ten registr..jak jsem říkala, manžel před 5ti lety měl účet u Raiffeisenbank, kde měl nastavený kontokorent 30.000 Kč..ten použil a u…
Dobrý den, máme velký problém s mBank. 17+18.2/NE+PO jsme zadali z našeho běžného účtu převod 50 000 a 50 000 Kč na náš běžný účet (ze kterého jsme chtěli platit roční mimořádnou splátku hypotéky). Kdyby mi tohle někdo vyprávěl, tak tomu v dnešní době neuvěřím. Peníze nemáme, na účtu…
Dobrý den, chci se zeptat, kde si mohu stěžovat na banku, konkrétně na Moneta Money Bank. Mam vážné podezření na to, že banka lidem lže, podává klamné informace a neřeší své povinnosti vůči klientům. Máme od Monety úvěr na auto a při uzavírání nám bylo naslibováno hory doly a nakonec…
Dobrý den, bylo by možné najít nějaký způsob, jak ve vyjednávání s arogantní bankou získat silnější slovo? Velká společnost versus klient jedinec. Existují nějaké neziskovky, sdružení aktivních občanů etc. ? Pokud ano, prosím o seznam těchto institucí. Předem děkuji. …