Dobrý den, byla mi schválena insolvence, ale nikde jsem se nedočetla, jaká je přesná částka kterou dlužím (správce něco popíral & strhávaly se mi peníze z výplaty). Kde se dozvím, kolik je můj celkový dluh? U správce nebo u soudu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, přítel má úspěšně skončenou insolvenci. Jedna pohledávka tam byla za trestnou činnost, náhrada škody na majetku. Chtěla bych se zeptat, jestli u té náhrady škody se taky zbytek dluhu odpustí jako u ostatních pohledávek. U všech zaplatil 73%. Nebo jestli budeme muset zbytek doplatit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám dotaz ohledně insolvence. Jsme ve fázi schvalování a mám pojištění DPN, ve které momentálně jsem a chtěl jsem si zažádat o vyplacení náhrady. Ale co mám dělat, když ještě nemám schválený splátkový kalendář a nemám ještě určené srážky ze mzdy. Podléhá toto vyplacení už insolvenčnímu správci? Ty peníze potřebuji, protože už marodím dlouho.
Dobrý den, pár dní po podání návrhu na povolení oddlužení byl vyplacen leasing (který nebyl v platební neschopnosti) a namísto změny z provozovatele (osoba která splácela leasing a podala žádost na oddlužení) na majitele (do splacení to byla leasingová společnost) se vozidlo rovnou přepsalo na jinou osobu. Lze toto jednání z hlediska rozhodování o schválení úpadku posuzovat jako nepoctivý záměr? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ohledně insolvence. Pravidelnou platbu bych měl platit vždy k 20. dni, bohužel skrz aktuální situaci se s platbou zpozdím o 2-3 týdny. Může tato situace ohrozit průběh insolvence či nikoliv? Mám případně i aktuální situaci dát vědět ins. správci nebo správce v tomto nemá až takový přehled? Jak by případně na situaci mohl reagovat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chtěla bych vědět - pokud měl člověk insolvenci, která skončila doplacením v roce 2021, je možné si v roce 2024 žádat o novou insolvenci? A jak dlouho po skončení insolvence je člověk vedený v registru dlužníků? Dají se do insolvence zahrnout i dlužné částky fyzickým osobám? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.