Banky.cz Články Komerční sdělení BankID: digitální klíč, který odemyká cestu k novému byznysu

BankID: digitální klíč, který odemyká cestu k novému byznysu

BankID umožňuje klientům ověřit totožnost, a získat tak snadný přístup k on-line službám veřejné správy veřejné správy i komerčních subjektů. 

REKLAMA

Bankovní identita – očekávaný nástroj zjednodušující komunikaci klientů se státní správou i soukromými firmami. V letošním roce se tzv. bankovní identita stala další státem uznávanou identifikační metodou, stejně jako např. občanský průkaz s čipem.

Příležitost pro šest milionů zákazníků

Firmy se již nemusí trápit s administrativou spojenou s registrací nebo ověřováním identity svých zákazníků. Díky BankID mohou nabízet čerpání svých on-line služeb šesti milionům klientů s jistotou, že vědí, s kým jednají. Přesně tolik je klientů bank, kteří tak mohou BankID ve svém internetovém či mobilním bankovnictví využívat. BankID ocení zejména distributoři plynu, elektřiny, telekomunikační společnosti, finanční nebo pojišťovací domy, ale i e-shopy. Tedy ti, u kterých lze na základě ověření uzavírat smlouvy či provádět změny v rámci využívaných služeb a tarifů. To vše lze nyní vyřídit on-line a ušetřit čas i peníze.

BankID firmě uleví i vydělá

BankID přináší důvěryhodnou a bezpečnou metodu pro jednoznačnou identifikaci klientů. Nejen že tento proces výrazně usnadní, ale sníží také množství podvodů. S BankID je totiž možné ověřit totožnost zákazníka až na úrovni požadavků zákona o praní špinavých peněz (tzv. AML). Služba také umožňuje automatické vyplnění ověřených údajů zákazníka, což snižuje počet případů nedokončených smluv či odchodů z formuláře. Šance na uzavření smlouvy se tak díky této jednoduché službě zvyšuje až o 30 %! V neposlední řadě lze prostřednictvím BankID rychle provést on-line podpis zákaznické smlouvy.

S nasazením BankID do firemního procesu pomůže i Komerční banka

Velkou výhodou BankID je poměrně jednoduchá implementace a napojení na firemní systémy. S implementací i výběrem vhodné služby dle potřeb vaší firmy poradí i specialisté v Komerční bance. Pro více informací nás kontaktujte na +420 955 512 220 nebo e-mailem na BankID_podpora@kb.cz. Podrobnější informace o bankovní identitě pro firemní klienty získáte rovněž na stránkách KB. Zjednodušte jednou provždy své podnikání a získejte další zákazníky s pomocí BankID.

Jaké služby BankID přináší?

  • CONNECT pro on-line přihlašování klientů
  • IDENTIFY pro ověření totožnosti
  • NOTIFY pro snadnou aktualizaci údajů zákazníků
  • SIGN pro snadný podpis smlouvy on-line
REKLAMA

KOMENTÁŘE k článku BankID: digitální klíč, který odemyká cestu k novému byznysu

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém. 

Kam investovat peníze v roce 2024

Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.

Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

Z naší bankovní poradny

Pojmy ve slovníku

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena