BankID umožňuje klientům ověřit totožnost, a
získat tak snadný přístup k on-line službám veřejné správy veřejné správy i
komerčních subjektů.
Bankovní identita – očekávaný nástroj
zjednodušující komunikaci klientů se státní správou i soukromými firmami. V
letošním roce se tzv. bankovní identita stala další státem uznávanou
identifikační metodou, stejně jako např. občanský průkaz s čipem.
Firmy se již nemusí trápit s administrativou spojenou s registrací nebo ověřováním identity svých zákazníků. Díky BankID mohou nabízet čerpání svých on-line služeb šesti milionům klientů s jistotou, že vědí, s kým jednají. Přesně tolik je klientů bank, kteří tak mohou BankID ve svém internetovém či mobilním bankovnictví využívat. BankID ocení zejména distributoři plynu, elektřiny, telekomunikační společnosti, finanční nebo pojišťovací domy, ale i e-shopy. Tedy ti, u kterých lze na základě ověření uzavírat smlouvy či provádět změny v rámci využívaných služeb a tarifů. To vše lze nyní vyřídit on-line a ušetřit čas i peníze.
BankID přináší důvěryhodnou a bezpečnou metodu pro jednoznačnou identifikaci klientů. Nejen že tento proces výrazně usnadní, ale sníží také množství podvodů. S BankID je totiž možné ověřit totožnost zákazníka až na úrovni požadavků zákona o praní špinavých peněz (tzv. AML). Služba také umožňuje automatické vyplnění ověřených údajů zákazníka, což snižuje počet případů nedokončených smluv či odchodů z formuláře. Šance na uzavření smlouvy se tak díky této jednoduché službě zvyšuje až o 30 %! V neposlední řadě lze prostřednictvím BankID rychle provést on-line podpis zákaznické smlouvy.
Velkou výhodou BankID je poměrně jednoduchá implementace a napojení na firemní systémy. S implementací i výběrem vhodné služby dle potřeb vaší firmy poradí i specialisté v Komerční bance. Pro více informací nás kontaktujte na +420 955 512 220 nebo e-mailem na BankID_podpora@kb.cz. Podrobnější informace o bankovní identitě pro firemní klienty získáte rovněž na stránkách KB. Zjednodušte jednou provždy své podnikání a získejte další zákazníky s pomocí BankID.
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.
Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
KOMENTÁŘE k článku BankID: digitální klíč, který odemyká cestu k novému byznysu
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.