Banky.cz Články Komerční sdělení Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB

Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB

Jiří Procházka, jeden z nejlepších MMA zápasníků současnosti, se stal novým globálním ambasadorem společnosti XTB. Nová kampaň předního globálního brokera se zaměří na budování povědomí Čechů o investicích a podpoří růst klientské základny.

REKLAMA

    Spolupráce s Jiřím Procházkou zapadá do dlouhodobé strategie společnosti XTB. Ta již delší dobu navazuje partnerství s předními osobnostmi sportovního prostředí v čele se světoznámým fotbalovým trenérem José Mourinhem, který se loni stal hlavní tváří její globální kampaně. V letošním roce jej doplnila také bývalá polská šampionka UFC Joanna Jędrzejczyk.

    „Jiří Procházka patří mezi největší hvězdy současného českého sportu, a je především špičkovým profesionálem se skvělým charakterem. Máme radost, že je to právě on, kdo se stane tváří naší společnosti nejen v České republice ale i po celém světě,“ říká David Šnajdr, ředitel české pobočky XTB. „Jsme také rádi, že můžeme tímto způsobem Jiřího podpořit na jeho cestě za titulem v polotěžké váze UFC.“ 

    Ve spolupráci s Jiřím Procházkou plánuje brokerská společnost navázat na svůj rekordně úspěšný začátek roku. V prvním kvartálu se jí totiž podařilo dosáhnout výrazného zvýšení počtu klientů, jejichž základnu tvoří již téměř půl milionu investorů. Čistý zisk oproti stejnému období v loňském roce navíc stoupl o 179 % na 54,4 milionu euro.

    „S tímto výrazným a zároveň důvěryhodným ambasadorem chceme investování a trading přiblížit širší cílové skupině. Naši komunikaci tak zaměříme na šíření povědomí o investování a edukaci české společnosti, což je nyní vzhledem ke složité ekonomické situaci ještě důležitější než kdy dříve,“ dodává Šnajdr.

    Jiří Procházka patří mezi přední osobnosti bojových sportů. Proslul již v profesionální japonské organizaci Rizin, kde vyhrál jedenáct z celkových dvanácti zápasů. Těmito výsledky si vysloužil smlouvu v nejprestižnější americké organizaci UFC, kde se nyní připravuje na svůj vrcholný duel o titul mistra světa v polotěžké váze. V rámci hlavní události večera UFC se 11. června střetne v Singapuru s brazilským matadorem Gloverem Teixeirou.  

    REKLAMA

    KOMENTÁŘE k článku Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB

    Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

    Přidejte nový komentář

    Mohlo by vás zajímat

    Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

    Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém. 

    Kam investovat peníze v roce 2024

    Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.

    Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

    Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

    Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

    Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


    Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

    Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

    Z naší bankovní poradny

    Pojmy ve slovníku

    Srovnáváme hypotéky od

    © Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena