Jiří Procházka, jeden z nejlepších MMA zápasníků současnosti, se stal novým globálním ambasadorem společnosti XTB. Nová kampaň předního globálního brokera se zaměří na budování povědomí Čechů o investicích a podpoří růst klientské základny.
Spolupráce s Jiřím Procházkou zapadá do dlouhodobé strategie společnosti XTB. Ta již delší dobu navazuje partnerství s předními osobnostmi sportovního prostředí v čele se světoznámým fotbalovým trenérem José Mourinhem, který se loni stal hlavní tváří její globální kampaně. V letošním roce jej doplnila také bývalá polská šampionka UFC Joanna Jędrzejczyk.
„Jiří Procházka patří mezi největší hvězdy současného českého sportu, a je především špičkovým profesionálem se skvělým charakterem. Máme radost, že je to právě on, kdo se stane tváří naší společnosti nejen v České republice ale i po celém světě,“ říká David Šnajdr, ředitel české pobočky XTB. „Jsme také rádi, že můžeme tímto způsobem Jiřího podpořit na jeho cestě za titulem v polotěžké váze UFC.“
Ve spolupráci s Jiřím Procházkou plánuje brokerská společnost navázat na svůj rekordně úspěšný začátek roku. V prvním kvartálu se jí totiž podařilo dosáhnout výrazného zvýšení počtu klientů, jejichž základnu tvoří již téměř půl milionu investorů. Čistý zisk oproti stejnému období v loňském roce navíc stoupl o 179 % na 54,4 milionu euro.
„S tímto výrazným a zároveň důvěryhodným ambasadorem chceme investování a trading přiblížit širší cílové skupině. Naši komunikaci tak zaměříme na šíření povědomí o investování a edukaci české společnosti, což je nyní vzhledem ke složité ekonomické situaci ještě důležitější než kdy dříve,“ dodává Šnajdr.
Jiří Procházka patří mezi přední osobnosti bojových sportů. Proslul již v profesionální japonské organizaci Rizin, kde vyhrál jedenáct z celkových dvanácti zápasů. Těmito výsledky si vysloužil smlouvu v nejprestižnější americké organizaci UFC, kde se nyní připravuje na svůj vrcholný duel o titul mistra světa v polotěžké váze. V rámci hlavní události večera UFC se 11. června střetne v Singapuru s brazilským matadorem Gloverem Teixeirou.
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.
Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
KOMENTÁŘE k článku Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.