Hlasování široké veřejnosti rozhodlo o nejoblíbenějším
a nejuznávanějším brokerovi v České republice za rok 2021. Stala se jím
společnost XTB, která tak obhájila své prvenství z předchozího ročníku. Svůj
hlas jí dalo nejvíce investorů a traderů z celkových 8 563, kteří se ankety
zúčastnili. Oficiální vyhlášení vítězů proběhlo v rámci investiční a tradingové
konference MoneyExpo Online 2021. Soutěž již 10. rok organizuje společnost
Financial Progress Group a. s.
Společnost XTB se dlouhodobě řadí nejen mezi
přední české, ale i celosvětové brokery, kteří poskytují maloobchodníkům
okamžitý přístup na stovky světových trhů. Třetí vítězství v řadě v anketě
Broker Roku jen podtrhuje snahu společnosti být důvěryhodným partnerem v
oblasti investic, který nabízí prvotřídní technologie a zákaznickou podporu.
Hlasující ocenili nejen široké spektrum investičních instrumentů, ale také
uživatelsky přívětivé rozhraní vlastní platformy xStation, denní zpravodajství
z trhů a v neposlední řadě rychlou a kvalifikovanou klientskou podporu.
Původně polský broker ale neusíná na vavřínech, což dokládá neustálé rozšiřování nabídky a vytváření nových investičních příležitostí. Mezi více než 5400 instrumenty, které jsou v současné době u XTB k dispozici, mj. fyzické akcie a ETF s 0% poplatkem a také CFD na Forex, indexy, komodity, akcie a ETF, XTB nabízí také možnost investování do CFD založených na předních kryptoměnách.
Ty jsou mezi investory velkým hitem posledních let. V první polovině roku 2021 provedlo 20 % klientů XTB alespoň jednu transakci s využitím CFD na kryptoměny a pro téměř 10 % nových klientů byla transakce s využitím krypto CFD vůbec první, kterou provedli po otevření účtu. I proto společnost nedávno téměř ztrojnásobila svou nabídku instrumentů založených na kryptoměnách. Nově tak klienti mohou investovat do až 14 kryptoměn, z nichž stojí za zmínku kromě Bitcoinu, Etherea a Litecoinu i například Dogecoin, Polkadot, Stellar nebo Uniswap.
Pro začínající investory, kteří si nejsou jisti svými znalostmi a na finančních trzích se tolik neorientují, má XTB připravený demo účet úplně zdarma. Zde si zájemci mohou otestovat své dovednosti a strategie s virtuálním rozpočtem. Navíc mají k dispozici rozsáhlou sekci videozáznamů a informací o obchodování, webináře, denní ekonomické analýzy a zprávy z trhů. Samozřejmostí je také nonstop telefonická nebo online klientská podpora v češtině.
Investoři, kteří by si rádi nejdříve svět investování osahali nanečisto, mohou vyzkoušet obchodování s virtuálními penězi na cvičném demo účtu u XTB zdarma. Jeho založení zabere jen pár minut a klient může zkoušet zhodnocování peněz bez strachu, že přijde o své reálné úspory.
Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 73 % účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami u tohoto poskytovatele ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků.
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.
Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
KOMENTÁŘE k článku Desátý ročník ankety Broker Roku vyhrála společnost XTB
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.