Naše úspory se v posledních měsících rozplývají jako pára nad hrncem, když pak dojde na to, že potřebujete uhradit větší částku za opravu auta, střechy, pořídit nový kotel na topení nebo něco jiného, není kam sáhnout. Buď se bez toho obejdete, což ovšem není vždy možné, nebo si budete muset půjčit. Obíhat banky a žádat o půjčku také není nic příjemného, naštěstí to dnes jde i jinak.
Doba se mění, ty tam jsou časy, kdy nám nezbývalo, než vyrazit do banky a doufat, že nám půjčku poskytne. Když jsme neuspěli napoprvé, většinou jsme to celé absolvovali v jiné bance, kde už na nás ale koukali ještě o něco hůř, přece jen věděli, že předchozí banka nás odmítla. Dneska to jde i moderněji, a to online, bez nutnosti obíhat banky.
Další výhodou půjčky online je i to, že vám to nezabere tolik času. Když jste dřív museli sednout do auta nebo využít k přepravě prostředků městské hromadné dopravy, strávili jste nad tím i dlouhé hodiny, které se ještě natahovaly v bance, kde vás ještě čekal zástup lidí před vámi. Než na vás došla řada, uplynula spousta času.
S výčtem kladů online řešení jsme ještě neskončili, velkou předností je i to, že když využijete porovnávač půjček, který najdete třeba na https://www.porovnej24.cz/pujcky, na jednom místě uvidíte nabídky jednotlivých bank. Celý proces tak většinou absolvujete jen jednou, sami si vyberete půjčku, která se vám zdá nejvýhodnější.
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.
Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
KOMENTÁŘE k článku Porovnejte ceny půjček jednoduše online
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.