Banky.cz Články Komerční sdělení Potřebujete ve firmě integrovaný komunikační systém? Objevte NFON na míru

Potřebujete ve firmě integrovaný komunikační systém? Objevte NFON na míru

Rádi byste ve firmě používali moderní VoIP telefonii, ale běžná řešení vám z různých důvodů nevyhovují? Přečtěte si, jaké možnosti vám nabízí cloudová telefonie od firmy NFON.

REKLAMA

Řešení NFON na míru myslí na firmy, kterým nestačí běžné systémy IP telefonie. S NFONem budete mít veškeré potřebné funkce v jediném systému, což vám usnadní práci a udrží tuto část firemních nákladů na uzdě. Přečtěte si, co cloudová telefonie Cloudya od NFONu umí a jak se přizpůsobí vaší firmě.

NFON na míru: Integrovaná komunikace včetně All IP

Všechny rozšiřující moduly NFON se opírají o cloudový telefonní systém Cloudya, který zajišťuje hladkou firemní VoIP telefonii, založenou na bezpečném cloudu. Velkou výhodou tohoto systému je plně integrovaná komunikace, včetně té písemné i hlasové. Cloudya má formu přehledné webové aplikace, kterou můžete používat v jakémkoliv zařízení.

Tato speciální řešení zahrnují funkce navržené na míru specifickým oborům. Jsou určena pro náročné zákazníky a pomáhají řešit konkrétní výzvy v jejich odvětví. Patří mezi ně:

  • Nconnect Voice – chytré rozhraní pro All IP, integrující hlasové i datové sítě do společné infrastruktury a ulehčující přechod z tradičního systému na škálovatelnou IP komunikaci,
  • Ncontactcenter – modul s funkcemi kontaktního centra – včetně nahrávání hovorů i reportingu; pomáhá zlepšit zákaznické služby, zvýšit efektivitu oddělení zákaznické podpory či call centra,
  • Nhospitality – rozšíření na míru poskytovatelům ubytovacích služeb, jenž podporuje péči o zákazníky a stará se o integraci různých systémů do jediného rozhraní,
  • Neorecording – pokročilé nahrávání hovorů a nástroje jejich analýzy v souladu s evropskou legislativou – včetně směrnic GDPR a MiFID II,
  • Nvoice for Microsoft Teams, nově pod názvem NFON Integration for Microsoft Teams – doplněk rozšiřující oblíbený firemní komunikátor o funkce telefonní sítě, díky nimž se snáze spojíte s kolegy i se zákazníky,
  • Nmonitoring Queues – nástroj zvýšení kvality zákaznické podpory, který se stará o plánování směn, monitoring kampaní i výkonu.

Různé části agendy tak díky NFONu obstaráte s jediným systémem, který pokryje všechny důležité funkce a usnadní každodenní komunikaci s kolegy i se zákazníky.

NFON na míru: Optimalizace nákladů firmy i hardware s Plug and Play

Systém Cloudya spolu s vybranými rozšířeními používáte za poplatek, účtovaný po 30denních obdobích. Nemusíte se bát skrytých nákladů, platíte jen za aktivní funkce. Systém lze škálovat směrem nahoru i dolů podle vašich aktuálních potřeb, čímž NFON pomáhá na míru optimalizovat vaše firemní náklady. V pravidelné platbě je zahrnuta také technická podpora, která vám pomůže s používáním systému.

K systému nepotřebujete žádný speciální hardware ani pokročilé znalosti informatiky. Váš IT tým se nemusí o nic starat: nasazení systému vyřeší NFON. Kompatibilní komunikační zařízení, například telefony od NFONu, podporují technologii Plug and Play: stačí je tedy pouze zapojit a můžete volat.

Vybíráte do firmy pokročilý komunikační software šitý na míru vašemu podnikání? Jedním z vhodných nástrojů tohoto typu je cloudový komunikační systém od NFONu Cloudya, který díky rozšiřujícím modulům uspokojí požadavky i těch nejnáročnějších firem.

REKLAMA

KOMENTÁŘE k článku Potřebujete ve firmě integrovaný komunikační systém? Objevte NFON na míru

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém. 

Kam investovat peníze v roce 2024

Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.

Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

Z naší bankovní poradny

Pojmy ve slovníku

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena