Banky.cz Bankovní poradna zdarma #133, Dotaz v bankovní poradně

Co dělat, když banka ignoruje reklamaci a neodpovídá?

REKLAMA
3.4.2012

Dobrý den, podal jsem u banky reklamaci a do 30 dnů mi neodpověděli. I přes upomenutí mě nadále ignorují. Na koho se mám obrátit o sjednání nápravy? Děkuji za odpověď. Vladimír Mařák

Dobrý večer,

o jakou banku se jedná? Část bank, zejména těch větších, má svého vlastního ombudsmana, na kterého je možné směřovat přesně takovéto problémy. Pokud banka svého ombudsmana nemá či dotyčný problém nevyřeší k Vaší plné spokojenosti, je možné podat podnět ČNB coby regulátorovi trhu, která je zodpovědná za dohled na bankami.

Petr JermářBanky.cz

 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena