Dobrý den, po dlouhém hledání na internetu jsem nikde nenašla odpověď, proto se obracím na Vás. Přítel je v insolvenci, chodí sázet do sázkové kanceláře (snadno dohledatelné, nelze sázet anonymně). Měla bych 2 dotazy: 1) může se v insolvenci vůbec sázet, porušuje sazením podmínky insolvence, resp. zajímá se o toto někdo? 2) když vyhraje (zatím se tak nestalo) ,jedna se o mimořádný příjem, který musí zaslat ins. správci? Mnohokrát děkuji
Dobrý deň prajem, stala sa mi teraz nedávno taká vec, že slovenská banka (slovenský klient, pre ktorého pracujem) mi odoslala peniaze na môj český účet v nemenovanej banke, ale peniaze mi neboli pripísané na účet. Kontaktovala som slovenskú stranu, tí mi už odoslali aj oficiálne potvrdenie o tom, že platbu previedli. Chodievajú mi od nich peniaze každý mesiac a nikdy doteraz nebol problém. Keď som sa obrátila na českú banku, naposledy si odo mňa vyžiadali toto oficiálne potvrdenie o prevedení platby zo slovenskej banky. Čakám momentálne, ako sa to ďalej bude riešiť, ale keďže so mnou nekomunikujú spôsobom, ako by som uvítala, t.j. že ma budú informovať, ako sa tento prípad bude ďalej riešiť a či sa už vôbec rieši, píšem vám, či by ste mi nevedeli poradiť. Nepoznám nikoho, komu by sa niečo podobné stalo. Aké kroky by mala moja česká banka urobiť, resp. čo od nich mám žiadať? Veľmi pekne ďakujem za pomoc. S pozdravom. Denisa
Dobrý den, otec má u Moneta Money Bank běžný účet, na kterém nic neměl, jen dluh za vedení účtu. Podle výpisu asi 4 500 Kč. V červenci měl mozkovou příhodu a je na úrovni dvouletého dítěte, ochrnutý a neschopen jakékoliv komunikace. Dluh jsem vyrovnala, ale účet zrušit nechtějí. Jak opatřit plnou moc? A proč notář?
Dobrý den, potřebovala bych poradit, jak zaslat platbu do Kanady. Od příjemce mám SWIFT jeho banky, pak Transit number, Institution number, Account number. V mojí bance mi sdělili, že se kanadské č.ú. skládá asi ze všech tří údajů, které se oddělují pomlčkou. Moc jistá si ale slečna nebyla. Platbu mohu poslat buď v kanadských nebo v amerických dolarech. Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.