Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #15728, Účet má více číslic

Účet má více číslic, Platba

REKLAMA
Běžný účet
28.10.2021 Platba

Dobrý den, potřebuji poslat peníze na účet. Ale účet má 12 čísel a všechni čísla nejde napsat do aplikace od banky UniCredit. Co mám dělat?

Dobrý den,

doporučuji s příjemcem platby ověřit číslo účtu. Účet má:

  • předčíslí oddělené pomlčkou (0-6 číslic)
  • číslo (2-10 číslic)
  • kód banky za lomítkem (právě 4 číslice)

  • REKLAMA
    Jak hodnotíte odpověď?

    Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

    Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

    Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

    Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

    Nejpopulárnější dotazy

    Kupující chce poslat peníze přes moneygram

    27.4.2024 Podvod

    Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

    PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

    Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

    Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

    Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

    Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

    Srovnáváme hypotéky od

    © Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena