Honza se psaní profesně věnuje už od roku 2009, kdy začal pracovat jako redaktor v novinách. Postupně se posunul i na pozici editora a jako redaktor a editor pracoval až do roku 2014, kdy změnil obor a vydal se do marketingu.
V roce 2014 začal Honza spolupracovat s Obsahovou agenturou. V ní si vyzkoušel práci na různých typech obsahu, a byl tak u vzniku jedné z nejrenomovanějších copywritingových a marketingových agentur v Česku.
Připravoval přitom texty pro různé klienty a poprvé začal výrazněji psát o financích.
Po třech letech dostal šanci vést online magazín Milujeme fotografii, kterou po kratším váhání využil. Jako šéfredaktor mohl výrazněji uplatnit zkušenosti nabrané v Obsahovce. A zároveň získal možnost využívat další nástroje – včetně Google Analytics.
Díky tomu mohl sledovat dopad jednotlivých článků a přizpůsobit jim plánování obsahu. A následně hledat témata, která čtenáře nejvíc zajímají.
Od roku 2019 Honza využívá všechny získané zkušenosti opět na volné noze. A to pod vlastní značkou Copy jako Brno.
Prakticky celou dobu přitom spolupracuje i s portálem Banky.cz, pro který napsal desítky webových stránek a stovky článků o hypotékách, pojištění, spoření nebo třeba o investování.
Také díky tomu se v těchto oblastech slušně orientuje. A proto se ve svých článcích rád pustí i analytičtějším směrem. Přitom ale nezapomíná na základy, které se naučil už v novinách a v Obsahové agentuře – tedy že hlavní je psát jasně, srozumitelně a přehledně.
Tak, aby každý čtenář články snadno pochopil a dobře se v nich orientoval. A dokázal si z nich něco odnést.
K moři, za památkami nebo třeba do hor. Ale hlavně – za odpočinkem! Tam vede naše dovolená. Stačí přitom jen chvilka nepozornosti a relax se může změnit v bolest a čas strávený u lékaře. A také přemýšlení, jak zaplatit vysoké náklady na ošetření. Řešení je přitom jednoduché: cestovní pojištění na dovolenou.
Úrokové sazby hypoték prožívají poměrně turbulentní období. Poté, co se v roce 2020 přiblížily k historickým minimům, začaly opět růst. A to k téměř rekordním výškám. V roce 2023 vyskočily skoro k 6 %. Aktuálně ale znovu klesají. Podívejte se, co vývoj úrokových sazeb hypoték ovlivnilo a jak se úroky v posledních letech měnily.
Úroky u hypoték blížící se k 6 % a stále dražší nemovitosti. Kombinace, která řadě lidí zkomplikovala plány na pořízení vlastního domu či bytu. A přiměla je k pátrání po alternativním financování bydlení. Možností je přitom několik a každá má své plusy i minusy.