Dobrý den paní/pane ředitelko/řediteli, podle společnosti cbcb jsem dlužníkem GE Money. Vzhledem k tomu, že již dva roky nemám s GE Money žádné spojení Vás žádám o sjednání nápravy. Pokud si vzpomínám jednalo se o omyl pracovnice pobočky v Liberci, která mi provedla STORNO účtu i kontokorentu - DK a dokonce zůstatek mi převedla do jiné banky. Po nějaké době jsem byl zrušit další jiný účet a zjistil, že jsem účet nezrušil a nezaplatil debetní kartu. Vše jsem řádně dorovnal a zaplatil, šlo o chybu začínající pracovnice GE Money. Chybu Vaši zaměstnankyně jsem zjistil až nyní, když jsem žádal o úvěr. Tenkrát jsem netušil, že jsem byl zapsán do registru cbcb. Vše je možné dohledat u Vás na pobočce. Prosím Vás pane řediteli o sjednání okamžité nápravy, protože podnikám a nemám jinou možnost než požádat o překlenovací úvěr. Vzhledem k tomu, že trávím při svém zaměstnání většinu času v zahraničí, prosím o prověření a neprodlené STORNO v registru. Uvítám Váš dopis, že nic nedlužím GE Money a vše je v pořádku uzavřeno. Moje iniciály: XXX, roz. XXX, nar.: XXX, r.č.: XXX, dříve XXX, v současné době se jedná o novou korespondenční adresu XXX. Rozumím tomu, že tato forma není nejvhodnější, ale já skutečně nemohu v týdnu zajít na pobočku. Osobně mi nevadí, že dojde k prověření mojí osoby. Nechci se obracet na ombudsmana a podobně, věřím, že toto je jen nedopatření z doby, kdy jsem přišel o zaměstnání. Děkuji předem za pochopení a odpověď! S pozdravem XXX
Dobrý den,
patrně se jedná o omyl - nejsme GE Money Bank ani jiná banka, ale pouze poradenský portál - kontaktujte přímo GE Money Bank. Náprava chyby by měla být otázkou několika pracovních dní.
Při komunikaci po internetu buďte velmi opatrný na své osobní údaje (datum narození, adresa, rodné číslo) - údaje lze velmi snadno zneužít!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Zdravím, potřeboval bych poradit, jestli je nutné si dělat živnostenský list nebo OSVČ, když mám 1 zaměstnání na plný úvazek a ve volném čase publikuji své songy, které mi pár korun vydělávají. Za rok 2024 mi to zatím vydělalo 6 000 Kč. Případně zda to stačí dát do daňového přiznání za rok 2024. V danění strašně plavu, děkuji.
Dobrý den, už nevím jak dál. Mám 3 půjčky, Cofidis 310 000 Kč (splátka 5 200 Kč), Proficredit 60 000 Kč (splátka 4 400 Kč), Kamali 20 000 Kč (splátka 1 900 Kč). Vše platím včas, ale už nevím jak dál. Žádal jsem o konsolidaci v bankách, ale neuspěl jsem a potřebuji nutně snížit splátky, jinak nevím jak dál. Jsem zaměstnaný na dobu neurčitou s platem okolo 36 000 Kč. Nemám čím ručit, nemám exekuci a jsem asi 8 let po insolvenci a nechci opět zažít krach. Prosím o radu či pomoc. Děkuji
Dobrý den, mám několik mikropůjček a nebankovních půjček, z toho některé již po splatnosti. Z tohoto důvodu jsem již zapsán v registru dlužníků. Půjčky se musí uhradit v celkové výši a nejdou rozložit na splátky. Mám tedy problém je splatit najednou. Dotaz zní, kde mi jsou schopni půjčit částku kolem 150 000 Kč bez ručení majetkem a zápisu v registru? Pravidelný příjem mám a jsem schopen v klidu splácet částku kolem 10 000 Kč měsíčně.
Dobrý den, chtěla bych si vložit peníze přes vkladomat na účet. Navštívila jsem jej, pípla kartu na čtečce a neukázala se mi možnost vkladu. Vkladomat to měl být, bylo to napsané na webových stránkách a i na samotném vkladomatu. Tento problém mám již delší dobu, prostě se mi tam ta možnost vkladu neukáže, i když je to stejná banka. Zkoušela jsem i jiné vkladomaty a nikde se mi to bohužel neukázalo. Nemám dětský účet, ani nic takového. Nemáte prosím nějakou radu? Děkuji a hezký den!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Nové bydlení je vždycky spojeno s náročným rozhodováním: do nájmu nebo do vlastního? Obě varianty mají výhody i nevýhody, které se však v čase mění. Navíc jsou subjektivní: závisejí na konkrétní situaci nebo na dalších životních plánech. Měnit se budou i s vývojem realitního trhu, který bude stále lépe umět pracovat s nemovitostmi s aktivní hypotékou. Podle čeho se tedy rozhodovat, zda do nájmu či do hypotéky?
V měsíci dubnu došlo ke znatelnému zvýšení nabídkových cen bytů.
ČSOB Hypoteční banka od 6. 5. 2024 upravuje cenotvorbu hypoték.