Dobrý den, mám dotaz. Mám dva úvěry, neúčelový 750 000 Kč a účelový 230 000 Kč. Neúčelový s úrokem 9,99%, RPSN 10,62%, účelový s úrokem 8,45% a RPSN 11,66%. Účelový má měsíční splátku 5 440 Kč, neúčelový 10 422 Kč. Momentálně mám k dispozici 300 000 Kč. Do jakého úvěru bych měl částku nasypat? Není cíl si snížit splátky, nýbrž být co nejdříve bez dluhů.
Dobrý den, jsem již 5 let po ukončené insolvenci, nemám již záznam v registrech, jsem státní zaměstnanec ve služebním poměru s příjmem cca 30 tis. čistého. Mohu získat půjčku u banky? Pokud mi bude žádost zamítnuta, jak dlouho tato bývá vidět v registrech? Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat, zda po schválení půjčky banka ověřuje v průběhu splácení příjmy nebo zaměstnavatele. Co se prosím stane, pokud po schválení půjčky do 1 měsíce podám výpověď, ale vím, že jsem schopný splácet? Musím bance změnu zaměstnání hlásit? Budu pracovat u zaměstnavatele, který je v zahraničí. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, půjčil jsem známému nemalou částku na složení jistiny bankovního úvěru. Bohužel jsme si nezkontroloval jeho situaci a až po půjčení jsem zjistil, že je už v insolvenci a probíhá u něj oddlužení. Momentálně se moc nemá k tomu, aby mi peníze vrátil. Navrhuje, že bychom si domluvili splátkový kalendář. Žádnou smlouvu s ním samozřejmě sepsanou nemám, půjčoval jsem na dobré slovo, jak se říká. Jak postupovat? Přistoupit na splátkový kalendář s tím, že bychom si sepsali smlouvu o půjče a splácení? Nebo vyhledat jeho insolvenčního správce a konfrontovat s touto situací? Co by pak následovalo? Nebo se obrátit zrovna na PČR? Děkuji
Dobrý den, kamarádka chce půjčit dceři větší obnos peněz na financování rekonstrukce domu. Protože splátka bude trvat delší dobu a může se stát cokoliv, jakým způsobem nejlépe půjčku ošetřit? Sepsat si sami nějakou smlouvu? A jak? Můžete prosím upozornit na nějaká úskalí? Děkuji
Pokračování dotazu č. 23295: Dobrý den, půjčka mi byla navýšena o 410 000 Kč a splátka z 10 tisíc na 16 700 Kč. Kdyby si banka vše ověřila, zjistila by, že toho mám víc a že příjem nesouhlasí. Nyní jsem v problémech a nevím co dál. Moje chyba, uznávám. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.