Dobrý deň Chcela by som vyjadriť obrovské sklamanie nad poskytovanými službami v Poštovej sporiteľni.. Prišli sme sem do Tachova celá rodina, ja môj manžel a naše 8-mesačné dieťatko. Zriadila som si tam účet a čakala som 10 dní, kým mi prišla platobná karta. Nanešťastie, sme si medzičasom na účet vložili všetky naše peniaze, a teraz sa k ním žiaľ nemáme ako dostať. Bankomatová karta, ktorá nám prišla bola na meno Dajgertová a nie Pajgertová. Veľmi zaujímavé je, že zriaďujú poistennie proti krádeži, za ktoré si platím, no úcta a pomoc klientovi v totálnej núdzi tu miesto nemá. Kto nahradí mne to, že sa nemám ako dostať ku svojim peniazom, nemám od 4.9:2014 na stravu, a naše dieťa od vtedy nemá čo jesť? Mám vôbec právo na náhradu škody? To čo sa stalo bola striktne chyba banky, ktorá mi nedovolí sa dostať ku svojim peniazom, nemôžem si ich vybrať, lebo pani, ktorá pre banku pracuje, mi povedala, že nemá povolenie pozrieť sa na finančný stav môjho účtu. Poštová banka je banka, ktorá porušuje základné ľudské práva. I ch prejavená ľútosť naše dieťa, manžela, ktorý chodí hladný štvrtý deň do práce nenakŕmi. Ako si mám vyžiadať náhradu od banky? Zatiaľ to, že hladujeme na nás nemalo zdravotné následky, ale čaká sa až na to, kým sa tak stane? Je to banka, ktorá chce, aby som išla kradnúť? Je mi jasné že nám asi vzniknutú situáciu za 4 dni hladovania nenahradia, ale môžem spraviť aspoň jedno? Medializovať to, čo sa stalo, aby sa aj ľudia čo si tam chcú založiť účet poučili z prípadnej chyby na platobnej karte? Plánovali sme tu dlhodobý pobyt, a rada by som to, čo sa stalo doriešila súdnou cestou, nakoľko banka ktorá má moje peniaze a nemám sa ako k nim dostať z jej viny je zlá banka so zlým prístupom ku svojmu klientovi, nech už je to ktokoľvek. Prosím odpíšte mi či mám nárok aspoň z morálneho hľadiska žiadať od banky náhradu, alebo to že som tak sklamaná a rozhorčená je iba vplyvom toho, že nemáme čo jesť? Na Slovensku máme rodinu, ale prišli sme sem, aby sme my pomohli im a nie oni nám. Sama som niekoľko rokov robila obchodnú zástupkyňu a nikdy v živote by som sa takto ku svojmu klientovi nezachovala. A v prípade, že by sa niečo takéto udialo, verte mi, že by som mu na tie základné ľudské práva ako jedlo, požičala aj zo svojho. Prosím ak mi viete v tejto situácii poradiť, kontaktujte ma čo možno najskôr. ĎAKUJEM
Dobrý den,
komplikace s platební kartou jsou jistě nepříjemné (tady se zřejmě jedná o nešťastnou shodu náhod - stává se minimálně), ale banka nenese žádnou odpovědnost za Váš nedostatek hotovosti. Co kdyby se platební karta ztratila, zničila, došlo k výpadku služeb platebních karet, atd.? S tímto se bohužel musí počítat - na kartu (stejně jako na jakoukoliv jinou techniku) se v životě nelze 100% spoléhat.
Pokud máte potřebu častějších výběrů hotovosti a obáváte se nefunkční karty, doporučuji si otevřít účet u banky, která Vám vydá na pobočce hotovost i bez použití platební karty (takovýto účet zdarma vede např. FIO Banka a všechny ostatní banky mimo PS a internetových bank nepracujících s hotovostí).
Pokud se stále ke svým penězům u Poštovní spořitelny nemůžete dostat, není nic jednoduššího, než si založit účet u jiné banky, poslat si peníze tam (převod trvá 2 dny) a následně si je vybrat na pobočce nové banky.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, mám soudem schválenou insolvenci, ale ještě čekám, zda můj byt půjde do prodeje nebo ne. Byt je družstevní a mám na něj úvěr, který není zaplacený. Myslíte, že mi po prodeji a po zaplacení celé dlužné částky insolvence bude vyplacen zbytek z prodeje bytu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám účet v bance Caixa Catalunya v Barceloně. Žiji v Čechách a moje babička je Španělka a žije v Barceloně. Může za mě zrušit ve výše jmenované bance běžný bankovní účet? A co je k tomu všechno případně potřeba? Například mám na mysli ověřenou plnou moc pro moji babičku atd. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, požádal jsem o insolvenci a v době kdy mi byla schvalována, tak jsem platil kartou přes internet cca 8 000 Kč po vice částkách. Zůstalo mi tam cca 30 korun. Par dní potom se kouknu a účet byl v minusu 3 tisíce. Den po té už byl zase v plusu a ted ho mám minus 8 tisíc a takhle to mam už měsíc. Když jsem šel do banky, tak mi řekli, že do toho nevidí, když mám insolvenci. U banky jsem nikdy neměl dluh, jenom u nebankovních půjček. Tak mi to nejde do hlavy, ještě když nemám povolený žádný limit a nikdy mě to nepustilo ani o 1 korunu míň. Bylo to nejspíš těmi platbami, jak jsem dával víc v jeden den, ale já ty peníze tam měl zaplatil a byl v plusu tak nechápu těch 8k, co jsem mínus. Diky hezky den.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, před měsícem jsem si u České spořitelny dal sloučení půjček z Air Bank. Vše proběhlo v pořádku a po té se čekalo, než Air Bank povolí předat ty půjčky do jejich banky. A zadal jsem si půjčku. To jsme s bankéřem prošli a schváleno bylo předběžně 250 tisíc. Tak jsem řekl, že to využiji a dnes jsem přišel po měsíci do banky a jenom počítač řekl, že tu půjčku nemohu dostat, protože od sloučení půjčky je to brzo a mám čekat další měsíc až dva. Mohl bych se zeptat, je nějaká možnost jak toto urychlit a jaký je důvod, že nějaký počítač to zamítne z tohoto důvodu? Děkuji moc za odpověď, Hezký den.
Dobrý den, jsem v začátku ins. řízení, t.j po rozhodnutí o úpadku. Zajímá mne, jak je to se splacením 60% pohledávek do 36 měsíců. Musí těch 60% být zaplaceno striktně do 36 měsíců? Například bych 60% zaplatil za 38 měsíců, co by se pak dál dělo? Musel bych splácet do 5 let?
Pokračování dotazu č. 23426: Dobrý den, děkuji za zprávu. Já si mohu vybrat mezi tím, zda mi práci ve svátek proplatí nebo si vezmu náhradní volno. Takže si mohu vybrat radši náhradní volno, i když to bude znamenat, že tím pádem mi práce ve svátek nebude zaplacena a v konečném důsledku o tyto peníze přijdou věřitelé? Jim by vyplacené peníze šly ve splátce, pokud se proplatí práce ve svátek. Když si vezmu radši náhradní volno, tak je o tyto peníze vlastně připravím.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
K moři, za památkami nebo třeba do hor. Ale hlavně – za odpočinkem! Tam vede naše dovolená. Stačí přitom jen chvilka nepozornosti a relax se může změnit v bolest a čas strávený u lékaře. A také přemýšlení, jak zaplatit vysoké náklady na ošetření. Řešení je přitom jednoduché: cestovní pojištění na dovolenou.
Skupina KB, do které patří i Modrá pyramida s platností od 1. 5. 2024 snižuje úrokové sazby u nezajištěného úvěru Půjčka na Bydlení o 0,3 % p.a.
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.