Proč banka komplikuje život svým klientům? Problém se zasíláním výpisů z účtu přes internetové bankovnictví.

REKLAMA
Běžný účet
25.11.2014 Banka

Dobrý den. Proč prosím komplikujete úplně zbytečně život Vašim klientům? Tada je názorný příklad Vašeho přístupu k nim. Spravujeme účet mojí tchýně spolu s její dcerou. Máme přístup ke kontu,přez intenet.bankovnictví,kartu k účtu. A vznikl problém. stále nám posíláte výpisy z účtu,PŘESTOŽE JSME JIŽ 2X NAVŠTÍVILI VAŠ I/nebo naši /?instituci-ČS,kde není možné jednoduchou formou nastavit tuto podmínku ---ukončení zasílání výpisu.!!!!!' Copak je natom tak nemožného? .Byli jsme obeznámeni i stou variantou,že bychom měli přinést plnou moc majitelky účtu-UPOZORNUJI-MAJITELCE JE SKORO 90 LET ROK NAROZENÍ 1925.Tak jde to nebo nejde je to pudová záležitost????a dnes ,když jsme donesli tuto plnou moc,psanou klasicky na PC a podepsanou majitelkou účtu,byli jsme poučeni,že plná moc musí být notářsky ověřená, No to snad ne! Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

nejsme Česká spořitelna ani jiná banka, ale poradenský portál.

Pokud se Vám přístup České spořitelny nelíbí, proč nepřevedete běžný účet k jiné bance? Na trhu máme přes 30 bank - není nic jednoduššího než přejít ke konkurenci. Doporučuji např. mBank, ZUNO Bank, Air-Bank či pokud máte rádi širší síť poboček tak FIO Banku. Zde všude máte vedení účtu kompletně zdarma (včetně všech plateb, karty, internetbankingu), bez podmínek a nikdo Vás nebude obtěžovat papírovými výpisy. Jediné za co platíte jsou výběry z bankomatů.

Pokud paní nemůže sama na pobočku, mBank za ní pošle zdarma kurýra s podpisem smlouvy až domů, u Air-Bank lze založit účet plně online (stačí poslat fotku občanky emailem). Nebylo by to takto pohodlnější?

Jinak na obranu ČS (s jejichž přístupem ke klientům mnohdy nesouhlasím) je třeba podotknout, že plná moc bez notářského ověření je neplatná vždy. Banka či jiný příjemce plné moci se musí spolehnout na úřední razítko potvrzující platnost dokumentu - není zde bohužel jiná možnost jak ověřit pravost podpisu. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena