Návod na vrácení omylem zaslání platby na již zrušený účet

REKLAMA
Běžný účet
13.8.2015 Platba

Dobrý den, dne 7.7.2015 jsem omylem zaslala z účtu Air bank, platbu 200kč na účet mobilního operátora Vodafone. tento účet u vaši banky byl však již zrušen, prosím o navrácení peněz. Jak mám postupovat? Tento účet je na jméno mé dcery, kde mám dispoziční právo. Posílám informace o platbě: Praha 11. 08. 2015 Potvrzení o provedené platbě Potvrzujeme, že z běžného účtu číslo xxx/3030, vedeného v Air Bank a.s. na jméno Monika Žišková, jsme poslali částku: 200,00 CZK na účet : 117292/5400 variabilní symbol : konstantní symbol : specifický symbol : 321367 datum zaúčtování : 07. 07. 2015 kód transakce: 7099924332 Přejeme Vám pěkný den Martina Šafaříková / Manažerka kontaktního centra Air Bank a.s. / člen skupiny PPF 1

Dobrý den,

nejsme banka, ale poradenský portál. Pakliže cílový účet u dané banky skutečně neexistoval (byl zrušen), platba se Vám automaticky vrátí zpět během několika málo následujících pracovních dní (max. 2-3 dny). Jestliže však cílový účet ještě nebyl zrušen a platba se na něj připsala, bude třeba kontaktovat majitele účtu (Vodafone) a požádat o vrácení peněz. Banky v tomto bohužel nic nezmohou, nemůžou platbu stornovat.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena