Banky.cz Bankovní poradna zdarma Běžný účet #2310, Porovnání běžných účtů

Jaké jsou poplatky spojené s ČS běžným účtem?

REKLAMA
Běžný účet
18.11.2015 Běžný účet

Pokračování dotazu č. 2308: Dobrý den, když si prohlídnu ČS běžný účet tak neumím vyčíst poplatek za otevření účtu, poplatek za výběr z bankomatu u vlastní banky, poplatek za výběr z jiné banky za zrušení účtu poplatek za měsíční přímé bankovnictví. Tak proto Vám píši. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

otevření a uzavření účtu je u všech bank bezplatné.

Poplatek za výběr z vlastní sítě bankomatů je pod položkou "bankomat" (každá položka po najetí myší ukáže komentář/dovysvětlení parametru).

Poplatek za výběr z cizího bankomatu zatím naše databáze nepokrývá - mělo by být nasazeno během následujících měsíců.

Poplatek za přímé bankovnictví dnes již banky separátně neúčtují - část jich tuto službu (stejně jako kompletní vedení účtu) nabízí zdarma (a bez podmínek) a zbylá část bank si účtuje měsíčně jeden všeobjímající poplatek "za vedení účtu" (který pokrývá internetbanking, někde i platební kartu, atd.) - k nalezení pod položkou "vedení účtu". 

Jestli přemýšlíte, kde si založit běžný účet, ušetřím Vám další porovnávání a nasměruji Vás rovnou do Equa Bank - zde je vše kompletně bez poplatků a bez podmínek.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena