Volba běžného účtu, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
3.2.2016 Běžný účet

Dobrý den pane Jermáři, děkuji za vaši odpověď ohledně poplatků, dotaz č.2475. V odpovědi jste se ptal u jaké banky jsem (UNB). Poradil jste mi třeba Fio banku na běžný účet. Je u ní možné si pro ten bezplatný styk se Slovenskem zřídit i devizový účet samostatně nebo má vůbec nějaká z 30 bank nabídku samostatného devizového účtu a nebere si poplatek za příchozí platbu? Omlouvám se, že píši opět přímo Vám, je to můj poslední dotaz. Předem děkuji za odpověď, s pozdravem D. Dvořáková

Dobrý den,

UniCredit Bank je vůbec jedna z nejdražších bank v tuzemsku a nic na tom nemění ani líbivé reklamy, kterými banka rozhodně nešetří.

Fio banka nabízí i bezplatné vedení devizového účtu (povede Vám zdarma libovolné množství účtů v libovolných měnách). Ale je-li Váš jediný platební styk ze zahraničím příchozí důchod v EUR ze Slovenska, postačí Vám bohatě samotný korunový účet (příchozí platba v EUR se automaticky přepočítá kurzem banky a platba se připíše v korunách).

Jinak mBank nabízí zdarma všechny příchozí SEPA platby (tedy vše v EURech do 50 000 EUR, nejen ze Slovenska), ale zase má bezkonkurenčně nejhorší směnné kurzy. ZUNO nabízí SEPA platby také zdarma a má i slušné kurzy. Naopak velké banky si bez výjimky berou vždy fixně 100-250 Kč nebo dokonce % z příchozích plateb (s min. podmínkou 100-250 Kč).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena