Jak přejít k naší bance a zachovat si stejnou situaci s kartou a příjmy?

REKLAMA
Běžný účet
9.6.2016 Běžný účet

Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, když jsem u jiné banky a chtěl bych přejít k vám, jak se situace řeší. Musím to řešit sám, a když má manželka kartu i k mému účtu a chodí nám na něj penze a jiné příspěvky, ostane vše při tom jak to máme nyní? Děkuji za odpověď

Dobrý den,

nejsme banka, ale poradenský portál - pro vedení běžného účtu doporučuji Equa bank (vše zcela zdarma bez podmínek včetně neomezených výběrů z bankomatů všech bank) nebo Fio banku (to samé, jen bez těch výběrů z bankomatů cizích bank, za které se zde platí). Špatné nejsou ani Air Bank či ZUNO

Změna banky:

  • založte si nový účet u nové banky (ideálně Vy i manželka každý svůj vlastní*)
  • oznamte zaměstnavateli pro zasílání výplaty číslo nového účtu (to samé učiní manželka na správě důchodového zabezpečení pro zasílání důchodu)
  • nastavte si trvalé platby, inkasa a SIPO na novém účtu a ve stejný moment je zrušte na tom starém (vše z pohodlí domova přes internetbanking) + převeďte si na nový účet něco málo peněz na tyto platby
  • zkontrolujte, že vám výplata i důchod chodí na nový účet a že všechny trvalé platby, inkasa a SIPO se platí z nového účtu
  • zrušte starý účet

*mít dva účty se vyplatí. V případě nenadálé události (úmrtí) jednoho z vás se ten druhý neocitne bez peněz do momentu doběhnutí dědického řízení. Společný účet nepomůže.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena