Banky.cz Bankovní poradna zdarma Běžný účet #2956, České mobilní číslo pro internetbanking

České mobilní číslo pro internetbanking, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
8.8.2016 Běžný účet

Dobry den, predem Vam chci podekovat za Vasi praci s poradnou, velmi jsem se poucila pri cteni Vasich komentaru. Dlouhodobe ziji v zahranici a potrebuji poradit, k jake bance mam prejit, abych mela pristup k internetovemu bankovnictvi bez nutnosti ceskeho mobilniho cisla. Nyni jsem u KB. Vetsina bank ho vyzaduje nebo nabizi elektronicke klice, pr. Raiffeisen, ale poplatky za vedeni uctu jsou smesne. Diky za radu.

Dobrý den,

jsem moc rád, že se Vám naše poradna líbí. Mobilní číslo je třeba jen pro autorizační SMS k platbám, za které by banka při posílání na zahraniční číslo platila vyšší poplatky - proto je zde požadavek u všech bank na české číslo. Elektronické klíče, tokeny a jiné způsoby autorizací jsou příliš nákladné (tisíce korun) a pro Vás zbytečné. Vidím dvě možná řešení:

1) pořídit si české číslo s nulovým tarifem a používat ho v zahraničí jen pro příjem autorizačních SMS od banky (to Vás nebude nic stát - nulový tarif na faktury/bez nutnosti dobíjení má třeba ČEZ) 

2) počkat rok do léta 2017, kdy by měl v celé EU definitivně skončit roaming. Pak by banky mohly své požadavky přehodnotit z českého čísla na EU číslo.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena