Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #3282, Platba odmítnuta bankou

Banka vrátila urgentní platbu na Ukrajinu - co dál?

REKLAMA
Běžný účet
4.1.2017 Platba

Pokračování dotazu č. 3281: Posílala jsem 650 euro na Ukrajinu jako urgentní platbu. Všechno bylo v pořadku, přišlo mi avizo o uspešne realizaci. Pak na dalši den dalši avizo o vraceni platby (sprostředkovatelska banka v Rakousku). Nevim zda o storno zažadala č. spořitelna nebo ta banka v Rakousku. Přišlo mi jen to co jsem vam psala (VRATKA PLATBY ******* Z, DUVODU VNITRNI POLITIKY BANKY, 8460.O.8785DK) Nevim na koho se mam obratit, zda je problem u č. spořitelny nebo kde, na pobočce paní se mi k tomu vyjadřit neumi protože sama nevědela, jen doporučila reklamaci nějakou. Platbu jsem posilala soukrome osobě do Kyjeva a jiste nešlo o teroristu...

Dobrý den,

děkuji za doplnění. 650 EUR je malá částka na to, aby to kdokoliv vyhodnotil jako podezřelou platbu, přestože Ukrajina je v současné chvíli mnohými institucemi klasifikována jako rizikovější. Platbu evidentně odmítla provést rakouská banka, ČS je v tom pravděpodobně nevinně. Paní na pobočce více info mít nebude, taktéž bych doporučil podat bance reklamaci. Pak se tím bude muset ČS dále zajímat a sdělí více detailů.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena