Jak potvrdit příjem elektronicky a zároveň splnit požadavky na oficiální razítko a podpis?

REKLAMA
Sjednejte si hypotéku online

Máme externí firmu, která počítá mzdy. Naše společnost s nimi komunikuje elektronicky. Tudíž vyplněné potvrzení o příjmu přichází emailem, tiskne se, což je jasně vidět a naše firma na něj dává oficiální razítko a podpis odpovědné osoby. Je tato forma potvrzení příjmu akceptovatelná nebo musí být vše napsáno na tiskopisu nebo vytištěném tiskopisu, aniž by část ručně psaného textu byla kopírována/tištěna a doplněna jen razítkem naší firmy? Předem Děkuji Koudelka

Dobrý den,

ať už bude banka požadovat potvrzení o příjmu na svém formuláři či se spokojí s formulářem vaší mzdové účtárny, bude razítko vaší firmy plně postačující (to garantuje platnost dat ve formuláři).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy z Hypoteční poradny

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena