Banky.cz Bankovní poradna zdarma #334, Dotaz v bankovní poradně

Proč dochází k odmítnutí inkasa a jak to vyřešit?

REKLAMA
7.8.2012

Dobrý den, posílám za společnost požadavky na inkaso plateb mj.i do ČS. Velice často se u Vás stává, že nám přijde Oznámení o neprovedení příkazu k inkasu, ale bohužel není zřejmé proč. Vždy jen hláška: Odmítnuté inkaso - neautorizováno. Přitom č.účtu jak naše, tak i klienta, je v pořádku. Můžete mi sdělit, v čem by mohl být problém?Moc děkuji za odpověď.

Dobrý den,

nejsme přímo banka, ale pouze bankovně poradenský portál.

Jediným důvodem pro chybovou hlášku "neautorizováno" je nezřízení inkasa se strany klienta či zapomenutá autorizace - některé novější verze internetových bankovnictví nabízejí možnost vyžadování autorizace u každého inkasa, což část uživatelů i využívá, přestože já osobně v tom smysl nevidím.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena