Banky.cz Bankovní poradna zdarma Běžný účet #3442, Blokace kartou, rezervace hotelu

Blokace kartou, rezervace hotelu, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
14.3.2017 Běžný účet

Dobry dem. Mam jeden dotaz. Pri rezervaci ubytovani na portalu booking.com jsem zadal cislo moji karty (Equa bank) a datum platnosti. U rezervace bylo napsano, ze je mozne storno zdarma 7 dni pred zacatkem pobytu. Jedna se az o termin 12-15.6. Ubytovani chci nyni zrusit a koukam ze v internetovem bankovnictvi to mam blokovane. Rezervaci jsem zrusil, tak doufam ze penize prijdou zpet..Co me ale zarazi je, jak je mozne ze se penize blokovaly bez zadani trojcisli na zadni strane karty jako pri mormalnich intetnetovych platbach. Muzete mi to prosim nejak objasnit? Dekuji

Dobrý den,

zadání trojčíslí ze zadní strany karty (tzv. CVC/CVV kód) autorizuje samotnou platbu (která má ale podobný průběh jako samotná blokace - nejdřív se peníze zablokují, pak odečtou). Ve Vašem případě rezervace se pouze zablokovala na účtu určitá částka, která se ale z účtu neodeslala (peníze jsou nadále Vaše, jen s nimi nemůžete nakládat). Po zrušení rezervace by v brzké době mělo dojít ke zrušení blokace peněz na Vašem účtu.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena