Banky.cz Bankovní poradna zdarma #746, Dotaz v bankovní poradně

Hledáte banku s výhodným firemním účtem pro mezinárodní platby? Zjistěte, která banka nabízí nejlepší podmínky pro vaši s.r.o.

REKLAMA
29.4.2013

Dobrý den, máme nyní otevřeny dva účty - BÚ v KB a devizový USD v Citfinu. Celkově uskutečňujeme platby zejména do třetích zemí mimo prostor EU. Existuje v ČR nějaký bankovní ústav nebo družstvo s podobnými podmínkami jakožto Citfin? Rádi bychom konsolidovali běžný i devizový účet pod jeden ústav, ktrý nám dokáže nabídnout vhodný firemní účet pro s.r.o s obratem okolo 10 mil. ročně a výhodnými poplatky do třetích zemí (HK, Čína, Indie) v rámci USD plateb (zajímá nás zejména poplatek, který si banka účtuje za zpracování a odeslání USD platby). Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

neznám přesně firemní nabídku přeshraničních plateb Citfinu, ale zkuste se podívat na FIO banku:

Odchozí platby:

 

  • SHA nebo BEN - 250 Kč / 10 EUR / 15 USD
  • OUR - 500 Kč / 20 EUR / 30 USD

 

Příchozí platby:

USD, GBP, PLN, HUF, CZK - 6 USD

jiné měny - 24 USD

Hlavní výhoda FIO banky spočívá v běžném účtu pro PO, který je PO nabízen za stejných podmínek jako FO - tedy bezplatný provoz, tuzemské platby, karta, internetbanking, výběry z bankomatů FIO, etc - platíte jen za přeshraniční platby.

Když pro Vás nabude zajímavá nabídka přeshraničních plateb a nenajdete jinou vše-zastřešující instituci, doporučuji sem přesunout aspoň BU.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena