Banky.cz Bankovní poradna zdarma #811, Dotaz v bankovní poradně

Která banka vám poskytne debetní kartu, příchozí a odchozí platby za minimální poplatek a cestovní pojištění zdarma?

REKLAMA
5.6.2013

Dobrý den, v současné době mám vedený studentský účet u ČS, studia mi budou teď končit a proto bych se chtěla zeptat, k jaké bance byste mi doporučili přejít? Od svojí banky požaduji samozřejmě debetní embosovanou kartu, příchozí a odchozí karty za minimální poplatek a nebo ještě lépe zdarma, internetové a to i přehraniční platby zdarma ( k zahraničním platbám používám většinou paypal) a nejlépe i cestovní pojištění s krytí rizikových sportů. Je na našem trhu banka, která je schopná mi toto poskytnout bez podmínek aby se mi na účtu točilo měsíčně min 10 tis czk? Děkuji za odpověď

Dobrý den,

doporučuji např. mBank, FIO Banku či ZUNO Bank, kde Vám dají zdarma a bez podmínek obratu: vedení účtu, kartu, internetbanking, příchozí/odchozí platby.

Cestovní pojištění zdarma Vám nedá nikdo, je třeba si ho sjednat ke kartě (ten kdo by Vám ho dal zdarma, např. KB, Vás zkasíruje na jiných poplatcích). Takovéto cestovní pojištění málokdy kryje rizikové sporty (vysokohorskou turistiku, atd.).

Paypal je pro plátce vždy zdarma (je to jako standardní placení kartou), % provize jde vždy k tíži prodejce - toto je zcela nezávislé na bance.

 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena