Dobrý den, chtěla jsem se přihlásit do Balíkovny a začala korespondence, abych vyplnila potřebné údaje včetně údajů z bankovní karty. Ptala jsem se proč tyto údaje a bylo mi odpovězeno, že je to třeba k potvrzení, že jsem ověřený prodejce. Dále po mně byl vyžádán kód, který přišel SMS. Žádné zboží ani službu jsem nekupovala. Když jsem naši korespondenci ukončila, bylo mi vyhrožováno soudem za pomluvu. Co to mělo znamenat? Děkuji
Dobrý den, chci mít přivýdělek a začít rozvážet jako kurýr vlastním autem. Založila jsem si tedy živnost s koncesí na vedlejší pracovní činnost, jinak jsem normálně zaměstnaná na HPP. Do datové schránky mi přišlo Rozhodnutí o registraci vč. registrace ex offo a oznámení mého DIČ. Nikdy jsem žádnou živnost neměla a nevím, jak je to tedy s odvody DPH. Zda stačí jednou za rok podat daňové přiznání, nebo se platí ještě nějaká silniční daň nebo zda musím daň odvádět každý měsíc? Nerada bych něco zanedbala. Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jsem v insolvenčním řízení, oddlužení povoleno. Mám penzijní spoření, ale neposílám tam peníze. Může to být nějaký problém? Děkuji. A druhá věc - v dubnu 2023 jsem měl zaplatit odpady, ale zapomněl jsem na to - může to mít nějaký dopad na průběh Insolvence? Děkuji
Pokračování dotazu č. 21542: Dobrý den, děkuji. Ano, to vím, že mohu podat žalobu o vyloučení do 30 dnů od obdržení zamítnutí mé žádosti o vyloučení ze soupisu. Ale bohužel ve lhůtě 15 dnů kdy mi měli odpovědět na moji žádost o vyloučení mi neodpověděli ani kladně ani záporně. Mě zajímá, jestli je mám kontaktovat že mi neodpověděli na moji žádost o vyloučení v zákonem dané lhůtě anebo vozidlo dál používat a doufat, že ho vyloučili a akorát mi o tom zapomněli dát vědět. Nebo co mám dělat v případě, že mi nedali odpověď na moji žádost? Ze zákona mají 15 dní na to mi odpovědět kladně či záporně. Ale toto oni neudělali - do dnešního dne nemám žádnou odpověď. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.