Dobrý deň, toto mi poslali zo zberného účtu, jeden poplatok som im už poslal. Dear client, We received the transfer on our transit account intended for you to receive in amount of USD 25,600.00 USD. The recipient details in order for us to process the transaction: RECIPIENTS NAME : Petr Tomsej BANK NAME : FIO banka IBAN : CZ5920100000002800972579 SWIFT : FIOBCZPPXXX COUNTRY : Česká republika BANK ADDRESS : Hodonín , Národní třída 79 , 695 01 In order for us to process the transaction to required details, please, pay the following commissions: Bank commission 5% $1,280 Transfer commission 10% $2,560 Foreign exchange commission BTC TO CZK $310 Subtotal: $4,150 Note: Please find enclosed the invoice for commission payment. Due to bank restrictions, we receive commission payment only in BTC from Non-England residents. The commission payable to the wallet number: bc1q5zksj3glkc2c4pyuqkseq6umsk96rm8eqkg03d *Please notice, that the term of free holding of the funds on our transit account is 7 days, after you will be charged the holding fee. ___________ Sincerely yours, Mgr. James Melton Business Transit Department + 447490414609 (WhatsApp only)
Ale neposielal som im to na kryptoúčet, trval som na tom, aby mi poslali účet v českých korunách, čo sa aj stalo a na ten som poslal sumu, volal som potom s tým človekom z banky, potvrdil príjem sumy a peniaze mi mali prísť na účet do 3 dní, nič neprišlo, tak som volal na tie čísla, po týždni / mali školenie v Londýne/ moja managerka, ktorá robila obchody /Metaversesworld/ , po tom čo som jej povedal, že ešte nemám peniaze, povedala, že zistí prečo. Potom mi prišiel mail, ktorý som vám skopíroval ten prvý, neviem , čo mám robiť, som z toho znechutený. Ďakujem za radu a pomoc
Petr
Dobrý den, přes Revolut jsem si nechala poslat několik tisíc na můj účet - transakci používám běžně a pravidelně. Vždy to funguje tak, že jeden den trvá, než Revolut transakci ověří a následně to už pak leží na převodu mezi bankami. Jenže nyní mi Revolut drží peníze už týden, stále převod neschválil a na podpoře neustále slyším, že mají technické problémy a že musím čekat. Peníze ani nechtějí vrátit zpět (abych si je mohla vybrat v hotovosti). Prostě už týden mi říkají, že na tom usilovně pracují. Drží moje peníze a já s nimi nemůžu hýbat. Ráda bych se zeptala, zdali toto jednání není protiprávní?
Dobrý den, jsem v insolvenci od 3. měsíce 2020 a mám insolvenci na 5 let. V březnu roku 2023 uplynou 3 roky. Mohl bych požádat o ukončení oddlužení po 3 letech, když doplatím mimořádným darem oněch 60% a nemusel dokončit 5ti letou insolvenci? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, dostala jsem se do situace, že nezvládám splácet půjčky, které jsem si musela vzít, protože jsem byla okradena. Řeší to kriminálka. Jsem teprve 4 roky po insolvenci. Potřebovala bych konsolidaci půjček, ale nikdo mi nechce půjčit větší částku kvůli té insolvenci. Nevím co mám dělat. Můžete mi pomoci, poradit? Děkuji předem za odpověď. S pozdravem
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, aktuálně jsem v insolvenčním řízení, které bylo zahájeno po 9/2019. A aktuálně mi vychází, že bych po 2 letech měl mít splaceno zhruba 65% dluhu. Je možné v tuto chvíli insolvenci ukončit či je potřeba platit 3 roky - minimálně? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, rád bych se zeptal na otázku konce fixace hypotéky. Smlouva o poskytnutí hypotečního úvěru byla s bankou podepsána 14.12.2017. Hypotéka byla čerpána až 18.1. 2018 a první splátka byla až 20.2. 2018. Fixaci mám dle smlouvy na 5 let, tzn. 60 měsíců. Banka nám stále tvrdí, že bychom novu výši splátky měli poslat už v prosinci 2022 Dle přiloženého splátkového kalendáře je šedesátá splátka dne 20.1. 2023. Až do té doby by tedy dle mého názoru měla splátka zůstat stejná. První vyšší splátku dle nových úrokových sazeb bych tedy měl platit až 20.2. 2023. Má pravdu banka nebo já?
Dobrý den, 8.1. 2022 jsme měli zapůjčené vozidlo od autopůjčovny a platili jsme vratkou kauci 5 000 Kč (převodem z účtu). 11.1. 2022 jsme auto vraceli a vratnou kauci nám měli vrátit do týdne, ale do dnešního dne (14.12.2022) se nám na účet nepřipsala. V průběhu roku jsme s nimi několikrát komunikovali, poslali potvrzení o platbě, ale z jejich strany si nás přehazovali jak horký brambor a že už účetní platbu vrátila (to nám bylo řečeno min. 3x), ale nikdy jsme od nich nedostali žádné potvrzení, že byla opravdu odeslána. Od září už neodpovídají na SMS. Má smysl po tak dlouhé době podat trestní oznámení? Nebo existuje jiné řešení? Předem děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.