Dobrý den, 1.11. 2022 jsem objednávala přes firmu vanu. Byla mi vystavena faktura, kterou jsem proplatila a byl mi SMS poslán termín dodání 25.11.2022. Vana v termínu nedorazila, tak jsem kontaktovala firmu a přislíbili, že zjisti informace a dají mi vědět. Od té doby uplynul další týden a zase nic. Je možné požádat banku o reklamaci platby?
Dobrý den, když podám návrh na insolvenci a tím pádem přestanu platit všem věřitelům a budu čekat zda mi insolvenci povolí, budou mi narůstat veškeré pohledávky o úroky a můžu se dostat do více exekucí. Zajimá mě, jak se pak pokračuje, když by náhodou insolvenci nepovolili.
Hezký večer, obracím se na Vás s prosbou. Má situace se dostala do takových problémů, samozřejmě mojí hloupostí, že nevím jak z toho ven. Pozastavený barák a úvěry kolem. Vše přes moje neuvážené chování. Dostávám se do prodlení s každým úvěrem a začínám zjišťovat, že má situace je opravdu neřešitelná. Prosím poraďte co mám dělat. Nejde ani tak o mě, ale o moji mamku, která se mnou bydlí v jednom domě.
Dobrý den, prosím, jakým způsobem je banka povinna oznámit klientovi částku k doplacení hypotéky při vypršení fixačního období? Banka tvrdí, že si mám požádat telefonicky a částka mi bude sdělena po telefonu. Když banku žádám o písemné vyčíslení (např. do emailu nebo v internetovém bankovnictví), banka toto odmítá. Je takovýto můj požadavek oprávněný nebo má banka právo rozhodnout o způsobu sdělení zbývající částky? A v jakém časovém horizontu? Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.