Banky.cz Bankovní poradna zdarma Exekuce a insolvence #8699, Jak vysokou částku budu mít k dispozici pro sebe na měsíc

Jak vysokou částku budu mít k dispozici pro sebe na měsíc, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, projednávám insolvenci po změnách v zákoníku pro osoby v ID 3. stupně. Nechci se vůbec vymlouvat na svůj zdravotní stav a jsem si vědom dluhů, ale bere se v řízení nějaký ohled na fakt, že si nemohu vůbec přivydělat? Jsem sám a nemám vyživovací povinnosti, důchod mám 17 409 Kč po valorizaci pro rok 2020. Na kalkulačce jsem si spočítal zůstatek 10 200 Kč. Jenom na nájmu a inkasu ale platím více. Bohužel jsem v ID již více jak 8 let a hned v ID 3. stupně. Beru hodně silné léky na bolest, opiáty a celkové náklady na léky jsou hodně vysoké, ty které hradím sám. Je bráno nějaký ohled, že si nemohu přivydělat, i když bych to moc chtěl a nebo si budu moci vyřídit např. příspěvek na bydlení? Pobírám i tzv. pečovatelský příspěvek, nepostarám se sám o sebe v některých úkonech. Jenom se ptám zdali mi zůstane na placení léků a nebo je to již jen můj problém který se v úvahu nikde brát nebude? Děkuji vám.

Dobrý den,

pro insolvenční řízení zahájená po 1/6/2019 platí pro starobní a invalidní důchodce ve druhém a třetím stupni úleva v podobě kratšího oddlužení na 3 roky (místo standardních 5 let), kterou je možno využít jednou za život. Úlevy pro výši nezabavitelného minima (kolik Vám bude měsíčně zůstávat) se neposkytují. O doplatek na bydlení si zažádat můžete (máte-li na něj nárok).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Nedošlo k zaúčtování platby pojistného

18.5.2024 Banka

Pokračování dotazu č. 23528: Dobrý den, děkuji za rychlou a vstřícnou odpověď. Ale nesouhlasím s ní. Tedy alespoň z větší části. Jediné co si z ní vezmu, je že s trestním oznámením počkám ještě týden. I když už jsem na policii psal, nepodal jsem ještě trestní oznámení. Jestli je to opravdu chyba, tak tak fatální chybu do dvou týdnů určitě musí banka opravit, Jinak ať to rovnou zabalí. Výhrady k odpovědi: 1. Ten název vlákna, který jste mu dali je nesmysl. Protože kdyby jste můj dotaz přečetl pozorně, dozvěděl by jste se, že oni mi sumu pojistného strhli z běžného účtu. Jenom jaksi si tu strhnutou sumu nechali a nezaplatili pojistné. Což mně zařadilo mezi dlužníky. 2. Co je to za banku, která udělá chybu, co může klientům zničit život a není schopná ji minimálně 5 dní opravit. Kdo může takové bance věřit, že ho neokrade? 3. Ty banality co píšete o skóringu bank jsou hezké a jasné každému. To je takový front face. Ale proč tedy když je to takové dobromyslné, proč tedy banky odmítají zveřejnit své skóringové algoritmy? A hlavně zařazení do registrů? Ale to jsem odbočil. Na to nečekám odpověď. Já další půjčku ani nepotřebuji. Jenom jsem to používal jako kontrolu, že je s mým skóringem vše v pořádku. To chci vidět jak to ti břídilové v Air Bank (jestli opravdu jde o technickou chybu) zase dají do správného stavu. 4. Jestli opravdu jde o technickou chybu, proč se to stalo jenom u jednoho úvěru? Mám i jiný. A hlavně proč neodpovídají na moje dotazy položené přes jejich aplikaci a emailem? Jediné co jsem se dozvěděl je na infolince. Tam mi vysloveně lhali. Volal jsem jeden den. Operátorka mi papouškovala to co Vy - že jde o technickou chybu, o které vědí. Nic víc nebyla ochotná říct. Pak jsem volal druhý den. A jiná operátorka mi sprostě lhala. Zopakovala, že jde o technickou chybu a že oni vědí. Ale zřetelně sprostě lhala když říkala, že chyba vznikla dnes. Přitom já jsem dokazatelně věděl, že "chyba" trvá již minimálně druhý den. Proč lžou? Proč neodpovídají na dotazy? Co se děje ? Má Air Bank nějaké problémy a chce se zahojit na nepohodlných klientech? 5. Když jsem volal v čtvrtek před pátou. Jedna z ochotnějších operátorek mě chtěla propojit na lidi co to řeší. Ale nikdo tam již nebyl. Tak mají prý zásadní technický problém, a před pátou již nikdo nepracuje? To opravdu? To nevypadá na technický problém. Děkuji

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena