Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #15475, Jaký VS má můj účet?

Jaký VS má můj účet?, Platba

REKLAMA
Běžný účet
4.10.2021 Platba

Dobrý den, mám účet u Hypoteční banky (konkrétně se to jmenuje hypoteční zóna). Na tomto účtu mám dost veliký přebytek (posílám tam více, než je měsíční splátka), ale nyní jsem onemocněl (covid) a velmi by se mi hodilo si menší část z tohoto přebytku vybrat, jelikož teď ležím doma a mám menší příjmy. Z tohoto účtu je možnost si peníze přeposlat na jiný účet (tato možnost se jmenuje Převod finančních prostředků), ale při zadání částky, kterou chci převést to po mě chce i variabilní symbol. Nikdy jsem se s tímto nesetkal, popravdě ani nevím, že můj běžný účet který používám na všechno má nějaký variabilní symbol. Toto zadání variabilního symbolu je nutné pro poslání peněz. Tudíž se chci zeptat, jak zjistím variabilní symbol k mému osobnímu účtu (ten na který chodí výplata, platím z něj veškeré nákupy debetní kartou, online apod). Nikde na stránkách hypoteční banky/zóny jsem se nedokázal dočíst nic o tomto variabilním symbolu a ani Google nepomohl.

Dobrý den,

variabilní symbol je nepovinný parametr a slouží k lepší identifikaci příchozí platby na straně příjemce. Váš běžný účet žádný VS nemá. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena