Banky.cz Bankovní poradna zdarma Běžný účet #14765, Může mi banka zablokovat internetbanking?

Může mi banka zablokovat internetbanking?, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
10.7.2021 Běžný účet

Dobrý den, může mi banka blokovat internetové bankovnictví s tím, že jsem údajně několikrát spletla heslo nebo přihlašovací kód?  Já jsem v současné době imobilní, a tak nemůžu ani vybírat z bankomatu. Ale hlavně mi jde o to internetové bankovnictví - oni mi vnucují aplikaci na chytrém telefonu, ale já se toho bojím. S chytrým telefonem si moc nerozumím (je mi 75 let). V podstatě v současné době nemám zaplacené faktury a peněz v hotovosti mám také málo. Nevím jak dlouho bude trvat má neschopnost pohybu a tak se tam s nimi nemohu jet ani hádat. Děkuji vám předem za odpověď.

Dobrý den,

jedná se preventivní bezpečnostní opatření, které standardně používají všechny banky. Pokud zadáte několikrát po sobě chybné přihlašovací údaje, banka preventivně přístup do internetbankingu zablokuje a vyzve Vás k obnově přístupových údajů/odblokování (návštěva pobočky). Je to pro vaše vlastní dobro. Kdyby toto opatření banky nepoužívaly, podvodník by se mohl nabourat do vašeho účtu (postupně by zkoušel všechny možné kombinace písmen a číslic pomocí softwaru).

Mobilního bankovnictví se není třeba bát. Zde se můžete přihlašovat a platby potvrzovat otiskem prstu (nehrozí zapomenutí hesla).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena