Dobrý den, máme běžný účet u Poštovní spořitelny s měsíční frekvencí výpisu. Prosím, jak lze zjistit stav na tomto účtu aniž bych musel čekat na tento výpis (např. za únor přijde výpis okolo 6. až 8. března, ale já bych potřeboval zjistit stav příchozích plateb kdykoliv ještě před koncem měsíce února). Jak lze toto provést? Nemám internetové bankovnictví. Děkuji Vám za odpověď. S pozdravem Antonín
Po prvé se přihlašuji do internetového bankovnictví UniCredit Bank. Po zadání 6 místného hesla (čísla) jsem dostal na telefon SMS kód (5 místný), který když zadám do přihlašovací tabulky, tak mi to hlásí chybné zadání. 3x a účet se zablokuje. Pro nový kód není přihlašovací tabulka s heslem, ale pouze s kódem, který nemám.
Dobrý den, dnes jsem se ve směnárně dozvěděl, že mi nevezmou 6 ks bankovek v hodnotě 50 liber, protože se jedná o staré bankovky. Prosím o radu, kde je mohu vyměnit s co nejmenší ztrátou. Jsem ochotný si udělat výlet a doletět do Anglie. Nebo se dá poslat tyto bankovky poštou do Anglie do nějaké banky? Prosím o pomoc. Děkuji, Zdeněk.
Dobrý den, můžete mi prosím poradit. Moje mamka má běžný účet, ale nemá internetové bankovnictví. Několik let zpátky zřídila trvalým příkazem platbu za internet. Nedávno jsme internet zrušili, ale platby chodí dál, protože mamka neví, jak trvalý příkaz zrušit. Dá se to zařídit i na poště?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.