Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #8741, Nelíbí se mi zůstatek na účtu

Nelíbí se mi zůstatek na účtu, Banka

REKLAMA
Běžný účet
29.1.2020 Banka

Dobrý den, v prosinci roku 2017 jsem požádala svojí banku o povolení kontokorentu, ale banka mi žádost zamítla. Účty jsem přestala používat a na běžném jsem měla asi 5 Kč a na druhém 0 Kč. Před nedávnem jsem se jen tak na účty podívala a na každém účtu je debetní zůstatek -42 633 Kč jak na běžném, tak na spořícím. Manuální blokace byla provedena k 1.1.2018 a dodnes tam je. Volala jsem do banky a požádala je o zaslání písemného vyjádření o co se jedná, ale do dnešního dne nic nepřišlo. Dnes jsem se rozhodla, že nahlásím neoprávněnou transakci a požádám, aby účet bankou po dorovnání částek byl ihned zrušen. V tomto období mi taky vypršela platnost karty a jelikož jsem účty nepoužívala o novou jsem si nežádala a banka přesto uvádí, že jsem žádala o kartu novou, kterou mi zaslali na adresu, ale tam jsem si jí nevyzvedla. Když jsem o ní nežádala, karta se vrátila bance a do dneska je neaktivní. Můj dotaz je, jak dlouho má banka na dorovnání stavu na účtech a jejich následné zrušení? A pokud po zrušení účtu odeberu bance souhlas a předáváním os. údajů třetím stranám, může banka nadále komunikovat s exekutorem ohledně mé osoby nebo ne? A kdo jako teď bude bance ty peníze platit, které tam musí dát a pak účet musí zrušit? Protože já rozhodně ne.

Dobrý den,

už od pradávno platilo "voják se stará, voják má". Nemůžete bance říci: "pár let jsem se o účty nestarala a teď se mi nelíbí zůstatek, zvyšte mi ho na nulu". Je třeba prozkoumat všechny transakce a bance případně reklamovat konkrétní operace, které se Vám nelíbí. Píšete, že jste v exekuci. V takovém případě může exekutor Váš účet blokovat a bez jeho souhlasu není možné účet zavřít (ani s penězi jinak nakládat). Exekucí na účtu se nezbavíte ani odebrání souhlasu bance se zpracováním osobních údajů.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena