Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #10108, Platba za služby přes Bitcoin

Platba za služby přes Bitcoin, Platba

REKLAMA
Běžný účet
18.5.2020 Platba

Dobrý den, před pár dny jsem si chtěl nechat zaregistrovat doménu u jednoho velmi známého českého poskytovatele. Cena byla 300 Kč. Poslali mi odkaz, otvíral jsem ho na mobilu. Když jsem ho rozkliknul, byl jsem přesměrován do své aplikace blockchain, kde se mi přímo načetla jejich bitcoinová adresa (peněženka) a správná částka v bitcoinech (300 v korunách). Tu jsem jim odeslal. Ani po hodině, kdy se mi transakce ukázala jako potvrzená mi doménu však nezaregistrovali. Napsal jsem tedy na podporu. O den později mi napsali, že v souvislosti s id mojí objednávky není evidovaná žádná platba -> asi nastala nějaká chyba v jejich systému, kdy se moje platba s jejich systémem nespárovala. Vyzvali mě k opětovnému zaplacení 300 Kč. Co je však důležité je, že požadovanou částku jsem jim poslal, je potvrzená a je i dohledatelná na veřejném blockchain.com exploderu. Tak jsem se jich přímo zeptal, jestli jim ta bitcoinová adresa (účet patří) a zda na něm vidí tu částku bitcoinů, kterou jsem poslal. Paní z podpory mi však odpověděla na něco jiného: že oni žádnou platbu v jejich systému neevidují a ať zaplatím. Na to jsem ji opravil, že se neptám na jejich systém (který patrně udělal chybu), ale na to jestli jim patří ta bitcoinová adresa, na které je veřejně vidět částka, kterou jsem jim poslal.  I přes to, že jsem jim toto napsal 3 minuty po její odpovědi mi paní z podpory už 2,5 hodiny neodpověděla (na stránkách mají že podpora funguje 24h), přitom na předchozí dotazy odpověděla zhruba 20 minut po odeslání. Proč po mě žádají platbu, i když jsem ji již uhradil a zároveň se vyhýbají odpovědi na otázku zda jim ta bitcoinová adresa (peněženka) patří? (samozřejmě jim patří, vzhledem k tomu, že jsem na ni byl z jejich odkazu pomocí GoPay přesměrován) Sice je to jen 300 Kč ale i to by byl podvod, takže co bych měl nyní udělat? Děkuji

Dobrý den,

nemůžeme tušit, proč Vám technická podpora vašeho poskytovatele služeb neodpovídá. Máte-li pocit že jste byl podveden, řešte věc s Policií ČR. Nejprve bych však doporučil vašemu poskytovateli služeb podat reklamaci, na jejíž vyřízení má ze zákona 30 dní (v řádu minut nebo hodin Vám odpovídat nemusí).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena