Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #17044, Poskytovatel služby si sám strhl peníze z účtu

Poskytovatel služby si sám strhl peníze z účtu, Platba

REKLAMA
Běžný účet
26.2.2022 Platba

Dobrý den, před pár lety jsem si koupil antivirový program AVG a následně AVAST a po přechodu na ESET jsem nedal řádnou výpověď (moje chyba) . AVG (AVAST) si ale nedávno sami strhli z mého účtu 1 499 Kč a z výpisu z banky mBank je zřejmé, že k tomu použili údaje mé platební karty, kterou používám pouze na běžné nákupy. Antivirová firma jistě dokáže zjistit i údaje na našich kartách bez našeho vědomí, ale jak je možné, že je mohou úspěšně použít k výběru peněz z účtu. Polici ČR, která sama nyní vede celostátní kampaň s varováním před podvodníky napadající účty lidí, si s mým případem neví rady a odkazují mne na mBanku, banka mě posílá na Polici. Nezpochybňuji nárok AVG na částku 1 499 Kč za nevypovězenou smlouvu (smluvní podmínky jsem sice nečetl, ale policie tvrdí, že to tam je), ale odmítám SAMOČERPÁNÍ peněz z účtu – údajnou emailovou výzvu jsem v doručené poště nenašel a spamovou složku jsem již bohužel k 1.1.2022 vymazal.

Dobrý den,

ani technologická firma nemá přístup k údajům o vaší platební kartě. Vy jste pravděpodobně za licenci před lety zaplatil kartou a nastavil si automatickou obnovu. Avast Vám následně strhával peníze automaticky každý rok. Na tom není nic nezákonného, je zbytečně cokoliv v této oblasti řešit s Policií ČR. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena