Banky.cz Bankovní poradna zdarma #1008, Dotaz v bankovní poradně

Jak postupovat, pokud nemůžete navštívit pobočku KB kvůli zdravotním důvodům a jak lze řešit požadavky na stavební spoření Modrá pyramida?

REKLAMA
21.9.2013

Dobrý den, chtěla bych se informovat jak mám postupovat v případě, že ze zdravotních důvodů nejsem schopna dostavit se na pobočku KB, která spravuje moje účty, protože k ní není možné dojet autem. Můj dotaz zní, zda i jiná pobočka KB může zpracovat moje požadavky. Současně prosím o sdělení, zda tímto způsobem lze vyřešit i požadavky k mému stavebnímu spoření "Modrá pyramida".

Dobrý den,

samozřejmě můžete navštívit libovolnou pobočku KB - všechny bez rozdílu zpracují veškeré Vaše požadavky. Pobočky KB vyřeší i vše ohledně stavebního spoření u Modré pyramidy.

Koncept tzv. domácí pobočky je dnes již velmi přežitý a občasné tvrzení některých osobních bankéřů, že musíte vždy jen a pouze na svou domovskou pobočku, je zcela mylný a vychází z odměňování osobních bankéřů, jejichž variabilní část mzdy je vázána na to, kolik produktů prodají. Proto Vám radši osobní bankéř řekne, že on jediný Vám může procesovat Vaše požadavky, aby mu kšeft nesebral někdo jiný. Toto je samozřejmě silně za hranicí slušnosti a etiky vůbec.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena