Banky.cz Bankovní poradna zdarma #1179, Dotaz v bankovní poradně

Jak najít banku s nižšími poplatky a dostupnou pobočkou v Uherském Brodě?

REKLAMA
13.1.2014

Dobrý den, mám účet u Poštovní spořitelny, kde platím různé poplatky. Využívám hlavně internetové bankovnictví a max. 2x měsíčně výběr z bankomatu. Ráda bych našla banku, kde ušetřím na poplatcích a zároveň bude tato banka dostupná mému bydlišti - Uherský Brod (pro případ osobní návštěvy). Existuje nějaká možnost? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

na trhu je celkem 5 bank, které Vám poskytnou běžné bankovní služby zcela bez poplatků (platí se jen za výběry z bankomatů):

mBank, FIO Banka, Air-Bank, ZUNO zcela bez podmínek; mBank 3 výběry měsíčně z libovolného bankomatu v republice za 9 Kč (při platbě kartou nad 2 000 Kč je odpuštěn i tento poplatek), FIO 10 výběrů měsíčně zdarma, ale jen ze své sítě, která je malá.

Equa Bank má podmínku min.obratu 10 000 Kč měsíc, ale zase nabízí výběry zdarma.

Pobočku nemá v Uherském brodě žádná z těchto bank, ale není to ani nutné, vše se řeší přes internetbanking, uzavření smlouvy taktéž online. FIO má pobočku umístěnou v Uherském Hradišti (Mariánské náměstí 61).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena