Jak funguje garance u PČS Fond garantovavý a proč je konečná částka nižší než vkladová?

REKLAMA
Stavební spoření s bonusem 8 500 Kč
11.3.2015 Spoření

Dobrý den,založil jsem si u Vás PČS Fond garantovavý.Dostal jsem informace,že u garantovaného fondu nemůže nemůže být konečná částka nižší než vkladová.K 31.12.2014 jsem však dostal zprávu,kde je konečná částka nižší o 15.000.-Kč nižší než jsem tam vložil.Co to je za garanci,když výsledek ukazuje úplný opak.Děkuji,Solnička Zdeněk,Brno

Dobrý den,

nejsme vaše pojišťovna ani banka, ale pouze poradenský portál. Tento produkt má v nabídce Pojišťovna České spořitelny a výslovně u něj uvádí, že není zaručena návratnost investice. Pokud jste byl ujištěn o opaku, byl jste uveden v omyl. 

Obecně produkty investičního životního pojištění vůbec nedoporučuji, je to nejhorší možný produkt, který Vám není k ničemu dobrý, pouze zde budete tratit. Proč ho máte sjednaný? Protože Vám ho doporučila paní za přepážkou či finanční poradce? Oba dva z něj mají nejvyšší možnou provizi rovnou až sumě peněz, které vložíte v prvním roce. Z čeho si myslíte, že je tento náklad hrazen? Ano, bohužel z vašich vložených peněz. Nákladovost takovýchto produktů je velká a klient se dostane na nulu až po několika letech. Dobrovolně by si takovýto produkt nikdo nesjednal, proto je lidem "nucen" a není vždy říkána celá pravda.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena